بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۷ ب.ظ

185 ( بازدید پیج )

الان داشتم بازدید پست هام رو نگاه میکردم از 350 شروع شده اومده پایینتر تا رسیده به صفر indecision یعنی 20 - 30 تا پست آخرم بازدیدشون صفر بوده sad چرا ؟ دلیلش چی میتونه باشه خب بگید درستش کنم اگه مشکلی هست بگید حلش کنم من واقعا نمیفهمم چطور ممکنه واقعا چرا آخه !

.ک. .ن. .ک. .ن. Hossein Ahmadi امیر  + ZiZi -_-
Last Comments :
۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • .ک. .ن.
    ۱۱ آذر ۰۰، ۰۹:۲۹
    .ک. .ن.

    البته برای من همینجوریشم صفره زیاد خوب تشخیص نمیدم😂

  • آلباتروس
    ۱۱ آذر ۰۰، ۱۱:۲۵
    آلباتروس
    برای هممون اینجوریه پس
  • .ک. .ن.
    ۱۱ آذر ۰۰، ۰۹:۲۹
    .ک. .ن.

    همشونو خوندم که آخرش بازدیداشو حساب نکنه؟؟😡یعنی چی؟؟؟

  • آلباتروس
    ۱۱ آذر ۰۰، ۱۱:۲۵
    آلباتروس
    😂 😐😂 😐 
    نمیدونم راستش میگن که مشکل از بیانه نمیدونم اگه برای همه اینجوریه پس بیامن باگ داره . به هر حال منظورم این بود از 300 تا بازدید یهو چرا بازدیدا باید کم بشه
  • Hossein Ahmadi
    ۱۱ آذر ۰۰، ۰۸:۳۴
    Hossein Ahmadi

    مشکل بیانه . من پست دارم 0 تا بازدید خورده ولی 4 تا کامنت داره :|

  • آلباتروس
    ۱۱ آذر ۰۰، ۱۱:۲۶
    آلباتروس
    آره مثل اینکه بیان مشکل داره
  • امیر +
    ۱۱ آذر ۰۰، ۰۰:۳۱
    امیر  +

    آمارگیر بیان خراب شده فکر کنم. برای منم چند پست آخر رو بازدید صفر زده ...

  • آلباتروس
    ۱۱ آذر ۰۰، ۱۱:۲۶
    آلباتروس
    آره مثل اینکه اما کلا حرفم این بود آمار بازدید پیجم نسبت به قبل کمتر شده خیلی
  • ZiZi -_-
    ۱۰ آذر ۰۰، ۲۳:۵۶
    ZiZi -_-

    سلااااام•~•

    اممم نمد چرا ولی بیان قاطی کرده:[

    منم پستام همه بازدید صفر شدن ولی کامنت دارن•___•

    اره دیگه بازدید میشه ولی ثبت نمیکنه بیان•-•🚶🏼‍♀️

  • آلباتروس
    ۱۰ آذر ۰۰، ۲۳:۵۸
    آلباتروس
    ااا چرا ؟! آخه چند تای آخر اینجوریه قبلیا صفر نیست 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7