بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس چهارشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۳۰ ق.ظ

90 ( بلاگفااااااااااااااا )

الان رفتم دیدم بلاگفا وبلاگمو حذف کردههههههههه angry

کلی مطالب داشتم کلی خاطره کلی دوست

مگه میشه بخاطر یه مقایسه بلاگفا و بیان وردارن وبلاگ رو حذف کنن frown من فقط مقایسه کردم و هیچ چیزی رو از خودم ننوشتم 

مگه میشه آخهههه خدااااااااااا

آدم انقدر انتقاد ناپذیر 

فقط میتونم بگم متاسفم آقای شیرازی 

Amir chaqamirza لیلا هستم Stella =] فاطـــღـــمـه ツ پرتو ^...^ Baby angel Kooki lover Baby angel Kooki lover Baby angel Kooki lover Baby angel Kooki lover
Last Comments :
Tags :
۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Amir chaqamirza
    ۸ آبان ۹۹، ۱۱:۰۲
    Amir chaqamirza

    سلام 

    چه بد.

  • لیلا هستم
    ۷ آبان ۹۹، ۱۷:۵۹
    لیلا هستم

    واقعا ک! چقد خوشحالم که بیان رو انتخاب کردم برای نوشتن و‌ثبت خاطراتم

    خوش اومدی به بیان عزیزدلم

  • آلباتروس
    ۷ آبان ۹۹، ۱۹:۱۰
    آلباتروس
    خیلی ممنون 
  • Stella =]
    ۷ آبان ۹۹، ۱۴:۵۱
    Stella =]

    من و سولویگ هم وقتی کوچیک بودیم یه وبلاگ مشترک داشتیم که بلاگفا پوکوندش :/

  • آلباتروس
    ۷ آبان ۹۹، ۱۵:۴۷
    آلباتروس
    🥺🤦🏻‍♀️
  • فاطـــღـــمـه ツ
    ۷ آبان ۹۹، ۱۲:۳۹
    فاطـــღـــمـه ツ

    متنفرم از بلاگفا

    ادبیاتشونو دوس ندارم ، انتقاد هم حالیشون نیست:/

  • آلباتروس
    ۷ آبان ۹۹، ۱۳:۳۳
    آلباتروس
    منم دقیقا حس تنفر پیدا کردم و خیلی خوشحالم از اینکه اومدم بیان
    واقعا یه آدم چقدر میتونه جنبه انتقاد پذیریش پایین باشه که با شنیدنه 4 تا تفاوت که هیشکدومشون هم غلط نبود همه ش رو درست و با احترام کامل گفته بودم بیاد وبلاگ رو پاک کنه
    مردم بلانسبت کور که نیستن خب همه دارن میبینن تفاوت ها رو
  • پرتو ^...^
    ۷ آبان ۹۹، ۱۱:۴۵
    پرتو ^...^

    😐😐😐😐😐

  • آلباتروس
    ۷ آبان ۹۹، ۱۱:۵۳
    آلباتروس
    واقعا منم همین شکلی شدم وقتی دیدم وبم نیست
  • Baby angel Kooki lover
    ۷ آبان ۹۹، ۰۲:۱۷
    Baby angel Kooki lover

    خب چیه میوع ک حرام نیس اخه ؟😞😟😭😭😭😭😭🍒؟

    امشب هستی لیلا !

  • آلباتروس
    ۷ آبان ۹۹، ۰۵:۲۷
    آلباتروس
    منکه نگفتم حرامه😁

  • Baby angel Kooki lover
    ۷ آبان ۹۹، ۰۱:۳۸
    Baby angel Kooki lover

    اوه نات پرابلم 

    توام از اون مثبتایی!

    میوه بخوریم 🍐🍒🍓🍎🍇

  • آلباتروس
    ۷ آبان ۹۹، ۰۲:۱۲
    آلباتروس
    😅😅
  • Baby angel Kooki lover
    ۷ آبان ۹۹، ۰۱:۳۵
    Baby angel Kooki lover

    اوهوم بیان ک عشقه اصن 😍😁

    مشروب بزنیم فراموش کنی بلاگفو ؟🍷؟

  • آلباتروس
    ۷ آبان ۹۹، ۰۱:۳۶
    آلباتروس
    راستش اهلش نیستم 
  • Baby angel Kooki lover
    ۷ آبان ۹۹، ۰۱:۳۱
    Baby angel Kooki lover

    عجب چ بی مشخوصیت 

     

  • آلباتروس
    ۷ آبان ۹۹، ۰۱:۳۲
    آلباتروس
    واقعا جای تاسف داره و باعث شدن بیشتر خوشحال بشم از اینکه اومدم اینجا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7