بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۰۷:۴۶ ب.ظ

85 ( یادگیری )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

شده تا حالا چیزی رو بخواین یاد بگیرید ولی نتونید ؟ شده تا حالا کتاب و فیلم و سایت رو هم نگاه کنید بازم متوجه نشید ؟ خیلیا هستن هر چیزی رو بخوان یاد بگیرن میزنن تو گوگل و بصورت کاملا خودآموز یاد میگیرن . و برعکسشم هست خب قرار نیست همه آدما بلد باشن خودآموز یاد بگیرن . شایدم همه میتونن . میخوام بدونم فقط منم که نمیتونم خودم خودآموز چیزی رو یاد بگیرم یا کسی ام هست مثل من باشه ؟ راه حلتون چیه ؟ چجوری یاد میگیرید ؟ ( کلاس رفتن رو فاکتور بگیریم چون هم بخاطر کرونا شرایط محدود شده هم جایی که هستم کلاسی نیست ) جز کلاس رفتن پیشنهادتون چیه ؟

از حرص دلم میخواد بزنم زیر گریه به زور جلوی خودمو گرفتم اووووف 

هیوا جعفری گلی یاس Sepehr Y.G علیرضا آهنی . n̈äs̈ẗr̈n̈ .                                                 ((  Sepand )) فاطـــღـــمـه ツ . n̈äs̈ẗr̈n̈ .                                                 نویسنده آشنا نویسنده آشنا علی شکور
Last Comments :
Tags :
۱۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • هیوا جعفری
    ۲۰ مهر ۹۹، ۱۲:۱۹
    هیوا جعفری

    من همیشه دلم می خواست خودآموز زبان یاد بگیرم ولی نمی دونم چرا اصلا نمی شه 

    راه حلشو پیدا کردین به منم بگین

  • آلباتروس
    ۲۰ مهر ۹۹، ۲۳:۰۳
    آلباتروس
    زبان که راحته ، کلی کتاب آموزشی هست . فیلم دیدن خیلی تاثیر داره ، هم پیج رضا آرش نیا کلی ویدیو هست هم میتونی پکیج هاش رو تهیه کنی خیلی عالیه 👌🏻 من اولیش رو تهیه کردم از صفره صفر شروع کرده . سریال extra رو دانلود کن ببین هم طنزه هم یاد میگیری
  • گلی یاس
    ۱۵ مهر ۹۹، ۱۷:۱۵
    گلی یاس

    قبول دارم یه سری چیزا واقعا نمیشه اینترنتی یادگرفت.راه حلی ندارم براش

  • آلباتروس
    ۱۵ مهر ۹۹، ۲۰:۳۵
    آلباتروس
    متاسفانه همینطوره 
  • Sepehr Y.G
    ۱۵ مهر ۹۹، ۱۰:۳۴
    Sepehr Y.G

    منم مثل شمام:(

    خیلى سعى کردم گیتار و یا افل استدیو رو از یوتیوب و سایت هاى مختلف نگاه کنم و یاد بگیرم اما نشده و خیلى کلافه میشم سر این موضوع:/

  • آلباتروس
    ۱۵ مهر ۹۹، ۱۱:۰۱
    آلباتروس
    دقیقا بعضی چیزا رو نمیشه با اینترنت یاد گرفت
  • علیرضا آهنی
    ۱۴ مهر ۹۹، ۲۰:۵۳
    علیرضا آهنی

    آره شده برای من. مثلا من ریاضی رو بدون معلم اصلا نمیتونم یاد بگیرم.

  • آلباتروس
    ۱۴ مهر ۹۹، ۲۱:۵۹
    آلباتروس
    👌🏻👌🏻
  • . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۱۴ مهر ۹۹، ۲۰:۴۷
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .

    این رو هم ببین: http://spcoding.blog.ir

  • آلباتروس
    ۱۴ مهر ۹۹، ۲۱:۵۹
    آلباتروس
    چشم سر میزنم خیلی ممنون🙏🌸
  • (( Sepand ))
    ۱۴ مهر ۹۹، ۲۰:۴۵
    ((  Sepand ))

    آموزش اینترنتی

  • آلباتروس
    ۱۴ مهر ۹۹، ۲۲:۰۰
    آلباتروس
    من نمیتونم . باید معلم بالا سرم باشه حتما 
  • فاطـــღـــمـه ツ
    ۱۴ مهر ۹۹، ۲۰:۲۵
    فاطـــღـــمـه ツ

    من تا حالا تو عمرم یبار هم کلاس نرفتم!

    خودم یاد میگیرم ، با تمرین و تلاش

  • آلباتروس
    ۱۴ مهر ۹۹، ۲۲:۰۰
    آلباتروس
    خوش بحالت من اصلا نمیتونم 
  • . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
    ۱۴ مهر ۹۹، ۲۰:۰۸
    . n̈äs̈ẗr̈n̈ .

    پیج ایشون رو دنبال کن:

    Vahab.mohammadi

  • نویسنده آشنا
    ۱۴ مهر ۹۹، ۲۰:۰۱
    نویسنده آشنا

    من خودم که گوش ندادم!

    فقط منابع اینترنت موجود رو پیشنهاد میدم:)

    وگرنه اگر خودم بیکار بودم، آموزشش رو از صفر تا 100 میزاشتم

  • آلباتروس
    ۱۴ مهر ۹۹، ۲۰:۰۱
    آلباتروس
    🙏🙏🙏
  • نویسنده آشنا
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۹:۵۷
    نویسنده آشنا

    سلام،

    جز کلاس رفتن، و یاد نگرفتن به صورت خود آموز، گرفتن معلم خصوصی انلاین

    یا استفاده از معلم های فرادرس و سوال و جواب از طریق صفحه اونهاست.

  • آلباتروس
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۹:۵۹
    آلباتروس
    فرادرس رو خیلیا گفتن خوب نیست
  • علی شکور
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۹:۵۳
    علی شکور

    خب بستگی به نوع اون آموزش داره..فیلمای آموزشی خیلی خوبن و با تمرین کردن زیاد میشه موفق بود.. بعضی چیزا هم جوریه که آدم نیاز داره یکی پیشش باشه تا به تمام سوالاتش جواب بده و تک تک همشونو حل کنه

    اگه الان بخاطر قالب درستن کردن اینو میگی.. برنامه نویسی خیلی حوصله میخواد.. با تمرین زیاد و حوصله کردن میشه یاد گرفتش.

    منم امتحان کردم خیلی وقتا که نشده..یعنی من حوصلشو نداشتم :)

  • آلباتروس
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۹:۵۷
    آلباتروس
    راستش الان مغزم اصلا کار نمیکنه فردا راحتتر میتونم جواب بدم 🙏🙏🙏🙏🙏
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7