خونه ما یه خونه خیلی قدیمیِ و بین تمام خونه هایى که تا حالا داشتیم این خونه رو از همه بیشتر دوست دارم 😊 حیاط کوچیکی داره که توش درخت توت و بادوم داره و امسال هم خودمون ۲ تا درخت گیلاس و آلبالو کاشتیم . من عاشق خونه های قدیمی ام یه حال و هوای دیگه ای دارن غیر قابل توصیفن ، اون حوض کوچیک آبی رنگ وسط حیاط با دو تا ماهی قرمز 😍 درختایی که اینور و اونور حیاط هستن صدای گنجشکا وقتی رو شاخ و برگ درختا با هم بازی میکنن ، صدای بهم خوردنِ برگ درختا که توسط باد به هم برخورد میکنن . کلا خونه های اینشکلی فوق العاده هستن . این قسمت خونه ، نقطه ی آرامشِ منِ . هروقت حالم خوب نباشه میشینم اینجا ( دقیقا مثلِ عکسى که رو پروفایلم گذاشتم ) و به بیرون زل میزنم و با چند تا نفس عمیق حالم بهتر میشه . تماشای درختا و گلا حالم رو خوب میکنه . حالا اگه این درختی که از پنجره خونه دیده میشه میوه داشت دیگه عالی میشد 😁😋

چالش قابِ دلخواهِ خانه من رو وبلاگ بلاگردون شروع کرده و ممنون از آرتمیس عزیز بابت دعوت من به این چالش

و من هم دعوت میکنم از پرتغالِ آبى ، کژال عزیز 

۱۷ ۱