بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۳۹ ق.ظ

98 ( آشتی من و بابا )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

اونایی که مطالب قبلتر رو خونده باشن میدونن من و بابا چند ماهی بود سر یه موضوع کاملا الکی و بی دلیل حرف نمیزدیم . سر اینکه چرا من رمز اکانت مفید آنلاینم رو عوض کردم 😐 همون روز رمز رو رو کاغذ نوشتم بهش دادم باز قبول نکرد 😐 . دیشب سردرد بدی داشتم ، 3 تایی نشسته بودیم مامان و بابا رو به روی من بودن ، مامان رو یه کاغذ یه چیزی نوشت اومد سمت من گفت یه کاری میخوایم بکنیم surprise هر چی فکر کردم متوجه نشدم منظورش چیه . یهو بابا اومد مامان کاغذو داد به من گفت اینو بده بابا بگو ببخشید ( رمزم بود ) کاغذو دادم گفتم ببخشید یهو دیدم بابا گوشواره ای که تقریبا 10 سال پیش فروخته بودیم رو آورد داد بهم surprise بعد روبوسی کردیم و تموم شد . بابت گوشواره خیلی خوشحال شدم 😍👏🏻 تقریبا 9،10 سال پیش فکر کنم 200 هزار تومن فروخته بودیم . 

زری ... زری ... نویسنده آشنا یاسمن گلی:) macho picho آرتمیس ツ فاطـــღـــمـه ツ
Last Comments :
Tags :
۷ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • زری ...
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۰۰
    زری ...

    عه

    میگم چه این وب اشناساااا :))))))

     

    +هنوز قهریم XD

    فکر کنم یه سال و دوماه شده شاید 

  • آلباتروس
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۰۳
    آلباتروس
    اوووو چرا انقدر طولانی 
    من داستان آشتیمون رو هم نوشتم فکر کنم بگردی پیدا میشه 
    ارزش نداره مخصوصا بعد کرونا . اتفاقه دیگه ، بی خبر میوفته 
  • زری ...
    ۱۹ آبان ۹۹، ۰۰:۵۲
    زری ...

    من و بابام یه ۲ ماهی می شه قهریم...

  • آلباتروس
    ۱۹ آبان ۹۹، ۰۲:۲۰
    آلباتروس
    برای ما بیشتر از دو ماه بود
  • نویسنده آشنا
    ۱۶ آبان ۹۹، ۱۲:۲۵
    نویسنده آشنا

    سلام،

    شیرینی کو پس😄؟

    قیمت گوشواره ؟ خب اول بگو چند گرم بوده😅ما از کجا بدونیم قیمتش چقدر میشه:)

  • آلباتروس
    ۱۶ آبان ۹۹، ۱۷:۲۰
    آلباتروس
    شیرینی 😬 فعلا سگم تازه رسیده از استرس دارم میمیرم
    نمیدونم فقط میدونم اونموقع ۲۰۰ تومن ارزش داشت
  • یاسمن گلی:)
    ۱۶ آبان ۹۹، ۰۹:۳۴
    یاسمن گلی:)

    چقدر خوب که آشتی کردین :)

    خداحفظشون کنه

  • آلباتروس
    ۱۶ آبان ۹۹، ۱۷:۲۰
    آلباتروس
    ممنون
  • macho picho
    ۱۶ آبان ۹۹، ۰۳:۳۸
    macho picho

    خب خدا رو شکر که آشتی کردید . 

  • آلباتروس
    ۱۶ آبان ۹۹، ۰۷:۲۱
    آلباتروس
    ممنون
  • آرتمیس ツ
    ۱۵ آبان ۹۹، ۱۵:۴۹
    آرتمیس ツ

    مبارکههه ...همیشه به خوشی =))

  • آلباتروس
    ۱۵ آبان ۹۹، ۱۷:۰۹
    آلباتروس
    مرسی عزیزم
  • فاطـــღـــمـه ツ
    ۱۵ آبان ۹۹، ۱۱:۱۹
    فاطـــღـــمـه ツ

    چ خوب آشتی کردین :)

    مبارکههههههه

  • آلباتروس
    ۱۵ آبان ۹۹، ۱۱:۳۰
    آلباتروس
    مرسی عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7