بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس چهارشنبه, ۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶ ب.ظ

178 ( روزنوشت )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

اصلا از برنامه زندگیم راضی نیستم . برنامه ای که میچینم رو نمیتونم عملی کنم . چند وقته میخوام صبح ها زود بیدار شم ولی نمیتونم . اما دست از تلاش برنمیدارم . امشب ساعتم رو برای 8 صبح کوک میکنم هرچقدرم سخت باشه بیدار میشم حتی اگه بیدار شم و هیچ کاری نکنم . کم کم نیم ساعت میندازم عقب میرسم به 6 صبح . از وقتی مغازه باز کردیم مامان تقریبا یه روز درمیون میره و جاشون رو با زنداییم عوض میکنن . روزایی که صبح ها هست و ناهار رو درست میکنه اوضاع بهتره چون نیاز نیست من کاری کنم و میتونم به برنامه خودم هرچند دست و پا شکسته برسم . اما اگه قرار باشه بعد از ظهر که مامان میره مغازه ، منم باهاش برم واقعا هیچ کاری نمیتونم انجام بدم تا برسیم خونه در خوشبینانه ترین حالت ممکن ساعت 21:30 دقیقه میشه منم بدن ضعیفی دارم زود خسته میشم . امروز مامانم شیفت صبح بود ، اما چون جنس جدید رسیده بود من و مریمم رفتیم دایی و زنداییم هم اومدن تا قیمت گذاری انجام بدیم برای همین تا ساعت 17:00 تقریبا مغازه بودیم شایدم بیشتر . بازم 3،4 تا لباس برای خودم برداشتم 😁 . رسیدیم خونه واقعا جنازه بودم . کار خاصی ام انجام نمیدیمااا اما کلا محیط بیرون آدم رو خسته میکنه ، منکه اینجوری ام بقیه رو نمیدونم . هرکاری کردم یکم کارامو انجام بدم نشد یکم عصرونه خوردیم دیدم چشام داره میره ، نفهمیدم کی چشمام بسته شد اصلا . یه ساعت بعد مامان بیدارم کرد ساعت 9 بود یه ساعت مونده بود به برنامه محبوب من یعنی " ببین تی وی " 😁 هر چقدر از علاقه م به این برنامه بگم کم گفتم مخصوصا " آرام " 😁 دوسش دارم خیلی خوبه کلاه خیلی بهش میاد . خلاصه نشستم برنامه رو با کلی عشق تماشا کردم بعدش یکم کد نویسی تمرین کردم الانم نشستم پای بیان . ولی امروز هیچ کاری نکردم . خیلی ناراضی ام . از فردا جدی تر کارامو دنبال میکنم . یه سری چیزا رو شاید نشه موقعی که میرم مغازه تمرین کنم مثل همین کدنویسی و گیتار ، اما یه سری چیزا رو اونجا میشه انجام داد مثل کتاب خوندن و زبان تمرین کردن و یا حتی شاید بشه کالیمبام رو ببرم و اونجا تمرین کنم تازه شاید جلب توجه کنه . صداشم اگه آروم ضربه بزنی انقدر کمه که کسی نمیشنوه انگار برای دل خودت داری میزنی . پس روزایی که مامان صبح میره مغازه که هیچی ولی روزایی که عصرها میره منم باهاش میرم ، کتاب و زبانم رو اونجا میخونم گیتار رو صبح ها تمرین میکنم برنامه نویسی ام بعد اینکه اومدم . انشالله بتونم عملیش کنم .

کلی عشق براتون و شبتون شکلاتی

Last Comments :
Tags :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7