بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس شنبه, ۸ آبان ۱۴۰۰، ۰۴:۴۹ ق.ظ

164 ( روزنوشت ) لایو

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

تا همین الان تو لایو حسین سلیمانی بودم خیلی خوب بود خدایی کلی خندیدم چقدر صمیمی ان چقدر جنبه ی بالایی دارن خدایی خیلی حال کردم . حسین سلیمانی بود مجید یاسر بود برزو ارجمندم بود ، اینا دیگه انقدر سر به سر مجید یاسر گذاشتن من دیگه مرده بودم از خنده 😁 😂 

Amir chaqamirza Hossein Ahmadi Hossein Ahmadi
Last Comments :
Tags :
۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Amir chaqamirza
    ۱۰ آبان ۰۰، ۱۱:۱۱
    Amir chaqamirza

    سلام ‌.سلام.سلام:)).

    گلوله ی نمکن همه ان!😂😄

  • آلباتروس
    ۱۱ آبان ۰۰، ۱۴:۳۷
    آلباتروس
    سلام 
    آره واقعا 😂😄😂😄
  • Hossein Ahmadi
    ۹ آبان ۰۰، ۰۵:۴۵
    Hossein Ahmadi

    همون ناصر بود دیگه . یه لهجه یزدی خیلی باحال داشت

    این

  • آلباتروس
    ۹ آبان ۰۰، ۱۳:۵۱
    آلباتروس
    یادم اومد . فکر کنم نابینا بود یا معلولیتی داشت

  • Hossein Ahmadi
    ۸ آبان ۰۰، ۲۰:۲۱
    Hossein Ahmadi

    هنوزم یاد حسین سلیمانی تو هزارپا میفتم خندم میگیره 😂

  • آلباتروس
    ۹ آبان ۰۰، ۰۱:۰۸
    آلباتروس
    هزارپا رو دیدم اما حسین سلیمانی یادم نمیاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7