بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۰، ۰۵:۲۴ ب.ظ

139 ( روزنوشت )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

برای نوشتن این پست یکم تردید داشتم اما تصمیم به نوشتن گرفتم . یه جمله ای هست که شدیدا بهش اعتقاد دارم . اینکه : " هر چیزی به وقتش قشنگه . از زمانش که بگذره حتی اگه اتفاق بیوفته دیگه اونقدر خوشحالت نمیکنه . تو سن الانم صبح ها که بیدار میشم نمیدونم گیتار تمرین کنم ، زبان بخونم ، چرم دوزی انجام بدم ، کالیمبا تمرین کنم ، نقاشی تمرین کنم یا برنامه نویسی . شمردید چند تا شد ؟ 6 تا . همه اینا یه شبه علاقه شون نیومده تو سرم همشون تفریحاتی هستن که از سن 10 سالگی در من ایجاد شدن تا به الان به عدد 6 رسیدن . و نمیشه همش رو با هم یاد گرفت . میشه ؟ الان یه سریا میگن هیچی نشد نداره غیر ممکن وجود نداره . ولی واقعیت اینه باید تو شرایط باشید تا حال نویسنده رو شاید کمی بتونید درک کنید . هر صبح که بیدار میشی به امید انجام یه کدوم از این کارا روزتو شروع میکنی . یه روز زبان برات در اولویت قرار میگیره پیش خودت میگی از امروز زبان رو با جدیت بیشتر میخونم و بقیه تفننی . فرداش حس کالیمبا نوازیت گل میکنه و میگی نه کالیمبا رو جدیتر تمرین کنم بقیه رو تفریحی . متوجه منظورم میشید ؟ همه ش با هم نمیشه . آدم تو سن حداقل 25 سالگی دیگه باید بدونه چی از زندگی میخواد نه اینکه تازه علاقه مندی هاش رو تو یه کاغذ بنویسه و تازه بشینه فکر کنه ببینه کدوم به بقیه ارجعیت داره . بزرگترین ظلمی که والدین در حق بچه هاشون میتونن انجام بدن همینه . بچه رو از بچگی باید حواستون بهش باشه که چی دوست داره ، به چی بیشتر علاقه نشون میده و تو چی استعداد داره ، این وظیفه خانواده س نه خود بچه . بچه ها از حداقل 10 سالگی باید شروع کنن به یادگیری . اگه یه بچه به طور میانگین از ده سالگی شروع کنه و برای هر کدوم 5 سال زمان بزاره ( من همیشه بدترین حالت رو در نظر میگیرم وگرنه برای یادگیریه مثلا زبان قطعا 5 سال نیاز نیست ) تا سن 25 سالگی حداقل به 3 تا از علاقه مندی هاش تسلط پیدا کرده و دیگه میدونه کدومو بیشتر دوست داره و کدومو باید به عنوان منبع درآمدش انتخاب کنه و بقیه رو بصورت تفریحی ادامه بده . اینطوری چیزای جدیدتری هم بخواد به برنامه ش اضافه کنه ، مثل الان من دیگه اذیت نمیشه . 

پ.ن : امروز وقتی این موضوع رو بیشتر لمس کردم که دیدم سمت راستم گیتارمه سمت چپم کتابای زبان و رو به روم هم لپ تاپ برای تمرین برنامه نویسی . یکم گیتار تمرین میکنم یکم زبان یکم برنامه نویسی آخرشم هیشکدوم رو اونجوری که باید نمیتونم روش تمرکز کنم و اینجوری میشه که اعصابم بهم میریزه و این پست به زبون میاد .

+ تازه اون اصل کاری رو اصلا تو اون 6 مورد ننوشتم . در اصل 7 تاس نه 6 تا . اون هفتمی دیگه بخشی از وجودم شده هر ثانیه کنارمه دارم باهاش زندگی میکنم ( لطفا نپرسید چیه )

.ک. .ن. امیر  +
Last Comments :
Tags :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • .ک. .ن.
    ۴ شهریور ۰۰، ۲۳:۳۶
    .ک. .ن.

    قببول دارم...واقعا خودمم سردرگمم

     

  • امیر +
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۸:۰۹
    امیر  +

    این حس سردرگمی با منم هست منتها تعداد انتخاب ها خیلی کمتره و ۶ تا نیست

  • آلباتروس
    ۴ شهریور ۰۰، ۱۹:۵۲
    آلباتروس
    آره این مشکل بیشتر برای کسانیه که تعداد علاقه مندی هاشون بیشتره سنشونم بالاتره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7