بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۳۵ ب.ظ

137 ( ارشا اقدسی - شب های مافیا )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

فردا قسمت اول سری سوم مسابقه " شب های مافیا " میاد و ... چطور باید دید ... چطور میشه دید ... هنوز یاد برنامه " شب آهنکی " میوفتم یه بغضی راه گلومو میگیره . ارشا اقدسی ... نه میشه دید ، نه میشه ندید 🌸 💔 😭 . برای رفتنت خیلی زود بود لعنتی ، خیلی زود 🌸 💔 😭

لطفا هر کی این متن رو میخونه یه فاتحه برای شادی روحش بخونه .

.ک. .ن. زری ... فاطـــღـــمـه  ツ
Last Comments :
Tags :
۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • .ک. .ن.
    ۱ شهریور ۰۰، ۰۰:۰۴
    .ک. .ن.

    خدا رحمتش کنه...تو خندوانه  خیلی منو میخندوند😞

  • آلباتروس
    ۲ شهریور ۰۰، ۰۰:۱۴
    آلباتروس
    عالی بود 
  • زری ...
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۰:۵۷
    زری ...

    من مافیا هنرمندان رو ندیدم کلا :"""

  • آلباتروس
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۱:۰۱
    آلباتروس
    تو هر سری دو سه نفر بیشتر حرفه ای نیستن اما من دوست دارم خیلی چون هنرمندا رو دوست دارم وگرنه بعضی وقتا سطحشون پایینه ولی برای من جذابه
    قسمت 2 و 3 فینال سری اول رو پیشنهاد میدم ببینی خیلی قشنگه .
  • فاطـــღـــمـه ツ
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۰:۴۵
    فاطـــღـــمـه  ツ

    جالبه ماها خیلیا رو نمیشناسیم بعد اینکه فوت کردن تازه اسمش به گوشمون میخوره

  • آلباتروس
    ۳۱ مرداد ۰۰، ۲۰:۴۷
    آلباتروس
    آره ولی من ارشا رو از خیلی قبل میشناختم خیلی ام دوسش داشتم واقعا تو کارش حرفه ای و درجه یک بود 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7