بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۵ ب.ظ

107 ( بازی کارتی )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

تو این اوضاع کرونا و قرنطینه که همش خونه ایم ، بازی های کارتی تا حدودی میتونن سرگرممون کنن و چند ساعتی رو دور هم بگذرونیم ، البته بستگی به سلیقه ی آدما هم داره . خیلیا حوصله بازی کارتی ندارن حوصلشون سر میره ولی من عاشق اینجور بازیام . جدیدا دو تا بازیِ "زیر خاکى" و "کاستل" رو خریدم که راضی بودم بد نیستن سرگرم میکنن آدمو . تو این سبک بازی ها ، چه بازی کارتی ای رو پیشنهاد میدید که تو سبک کاستل باشه ؟ کسی هست به بازی کارتی علاقه داشته باشه ؟ چه بازی هایی رو تا حالا تجربه ش رو داشتید ؟ از چه سبک بازی هایی بیشتر خوشتون میاد ؟ چه بازی هایی رو دارید ؟

Mr Ghost32 علیرضا آهنی یاسمن گلی:) شکور ..
Last Comments :
Tags :
۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Mr Ghost32
    ۳۰ آذر ۹۹، ۱۷:۱۲
    Mr Ghost32

    https://roomizgames.ir

  • آلباتروس
    ۱ دی ۹۹، ۰۲:۲۹
    آلباتروس
    سر زدم اینجا اتفاقا کاستل و زیرخاکی رو از اینجا پیدا کردم و خریدم 
    ممنون بابت پیشنهادت 🙏🌸
  • علیرضا آهنی
    ۳۰ آذر ۹۹، ۱۲:۳۲
    علیرضا آهنی

    من بیشتر از بازی تخته ای خوشم میاد :)

  • آلباتروس
    ۳۰ آذر ۹۹، ۱۳:۳۴
    آلباتروس
    بازی تخته ای هم خوبه ولی من بازی کارتی ها رو بیشتر دوست دارم
  • یاسمن گلی:)
    ۳۰ آذر ۹۹، ۱۱:۳۱
    یاسمن گلی:)

    والا زیاد اطلاعاتی راجب این بازی ها ندارم 🤔

  • آلباتروس
    ۳۰ آذر ۹۹، ۱۳:۳۴
    آلباتروس
    👌🏻👌🏻
  • شکور ..
    ۲۹ آذر ۹۹، ۲۲:۱۸
    شکور ..

    من قدیما راز جنگل رو خیلی دوست داشتم :)

  • آلباتروس
    ۲۹ آذر ۹۹، ۲۲:۳۰
    آلباتروس
    آره منم خیلی دوست داشتم الانم دارم ولی نسخه جدیدش به درد نمیخوره و اینکه بازی کارتی محسوب نمیشه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7