بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس دوشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۹ ق.ظ

83 ( قالب )

دلم یه قالب رنگی رنگی میخواد🥺کاش طراحی بلد بودم😖😣 چرا هیشکی بهم یاد نمیده ☹️🥺 

معلوم الحال علیرضا آهنی علیرضا آهنی شیرین  :)
Last Comments :
Tags :
۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • معلوم الحال
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۲:۳۹
    معلوم الحال

    چه حوصله ای دارید

  • آلباتروس
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۲:۴۲
    آلباتروس
    بیشتر دوست دارم انجام بدم تا یاد بگیرم 
  • علیرضا آهنی
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۲:۲۳
    علیرضا آهنی

    والا من از اونجا یاد گرفتم D:

  • آلباتروس
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۲:۲۶
    آلباتروس
    👌🏻👌🏻
  • علیرضا آهنی
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۲:۱۳
    علیرضا آهنی

    انگلیسی بلدی؟

  • آلباتروس
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۲:۱۶
    آلباتروس
    در حد یادگیری قالب بلدم
    اگر سایت w3 رو میخواید پیشنهاد بدید قبلا امتحان کردم نشده😅🥺
  • شیرین :)
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۲:۰۴
    شیرین  :)

    وای منم همینطور دوست دارم یاد بگیرم

  • آلباتروس
    ۱۴ مهر ۹۹، ۱۲:۰۵
    آلباتروس
    سایت های زیادی هست ولی من نمیتونم یاد بگیرم یکی باید باشه یاد بده تیکه تیکه 😖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7