بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۳۷ ب.ظ

81 ( خونه تکونی )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

من بالاخره با لپ تاپ اومدم  ااااا چقدر همه چی با لپ تاپ قشنگتره . قالبا خیلی متفاوتن . باید به اینجا سر و سامون بدم کلی خونه تکونی دارم شاید بازم یه قالب جدید  دوستان طراح قالب آماده ی پیامای رگباریه من باشن 😅 نه شوخی کردم . همه مطالبم تو بلاگفا مونده و برنامه مهاجرت هم کار نمیکنه برای همین اون پست هایی که روزانه نویسی نیستن مثل شعر و جوک و دیالوگ ، نمایشنامه ، آشپزی و اینجور چیزا هستن رو باید کپی کنم اینجا و فقط روزانه نویسی هام بمونن که اونام چون تاریخه نوشته شده مهمن نمیشه کپی کرد .

ممکنه چند روزی کلی پست بزارم پشت سر هم ، خواستم همین اولش معذرت خواهی کنم که اگه اذیت شدید دیگه ببخشید دیگه مجبورم مطالبم رو بیارم اینجا ببخشید واقعا و اینکه مجبور نیستید همه پیامای این چند روز رو بخونید اصلا خودتونو اذیت نکنید من راضی نیستم بخدا 😅 

apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
Last Comments :
Tags :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
    ۷ مهر ۹۹، ۲۲:۱۵
    apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌

    لطف کنید این پست هارا با فاصله بذارید تا ما هم مستفیض شویم(:

  • آلباتروس
    ۷ مهر ۹۹، ۲۳:۱۳
    آلباتروس
    چشم سعی میکنم با فاصله بزارم 
    فعلا که بلاگفا انگار مشکل داره باز نمیشه اصلا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7