بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۳۹ ق.ظ

56 ( سحرخیز )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

یه آمار بگیریم ببینیم چند نفر سحرخیر داریم اینجا 🙂 
کیا بیدارن ؟ دستا بالا 🤚🏻
کیا برای ساعت خواب و بیداریشون برنامه دارن ؟ بیاید برنامتونو بگید ببینم . 
من خودم برای برنامه ریزی روزانه م یه پلنر تهیه کردم . شما برای برنامه ریزی روزانه از چه روش یا از چه برنامه ای کمک میگیرید ؟

Amir chaqamirza کافه ذهن ☕☕ apollo  ‌‌ ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
Last Comments :
Tags :
۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Amir chaqamirza
    ۱۲ شهریور ۹۹، ۰۹:۱۷
    Amir chaqamirza

    من از ۷.۳۰بیدارم.

    برنامم اینه که شیش نیم یاهفت بیدارشم.

  • آلباتروس
    ۱۲ شهریور ۹۹، ۱۰:۵۹
    آلباتروس
    خوبه 👌🏻
    من امروز ۹ بیدار شدم اگه بتونم کم کم یه برنامه ثابت میخوام داشته باشم 
    بی برنامگی آدمو نابود میکنه
  • کافه ذهن ☕☕
    ۱۲ شهریور ۹۹، ۰۹:۰۴
    کافه ذهن ☕☕

    سلام من بیدارم :)

     

    صبح شما بخیر :)

  • آلباتروس
    ۱۲ شهریور ۹۹، ۰۹:۰۷
    آلباتروس
    سلام صبح شمام بخیر 👌🏻
    سومین نفر 😁
  • apollo ‌‌
    ۱۲ شهریور ۹۹، ۰۸:۴۷
    apollo  ‌‌

    من 6 صبح بلند شدم...

    فکر نکنم 8:47 دقیقه دیگه سحر باشه ((:

  • آلباتروس
    ۱۲ شهریور ۹۹، ۰۹:۰۵
    آلباتروس
    اووو ۸:۴۷ دقیقه سحرخیزی نیست برای شما 😯 اینجوری پس من امروز رکورد زدم چون هر روز ۱۲ بیدار میشدم😂
  • ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ
    ۱۲ شهریور ۹۹، ۰۸:۴۷
    ꜰɪɢʜᴛᴇʀ 👊ᴛᴋᴅ

    حاضرررررررررر^^

  • آلباتروس
    ۱۲ شهریور ۹۹، ۰۹:۰۵
    آلباتروس
    آفرین 😍😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7