بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۸ ب.ظ

36 ( روزنوشت )

سلام سلام سلام امیدورم عالی باشید

دیروز کمدی که از دیوار پیدا کرده بودیم رو مامان اینا رفتن آوردن و جاسازی کردیم ، نمیدونم چرا حس خوبی نداشتم کلِ دیروز رو بی حال بودم و دلم میخواست گریه کنم نمیدونم چرا . تا حالا شده بی دلیل خوشحال باشید ؟ همین حس برعکسشم هست ، من دیروز کاملا بی دلیل ناراحت بودم ( هرچند اگه موشکافانه و دقیق بخوام بهش نگاه کنم میشه دلیلش رو پیدا کرد ) ولی امروز خوب بودم . یه اتاق تکونیِ اساسى داشتم امروز 😁😅 کلی آت آشغال از اتاقم دراومد ، کلی تمیز کاری کردم و وسایل رو جا به جا کردم . نشستم پای طراحی سیاه قلم و دارم تمرین میکنم . نمیدونم همه جا اینجوریه یا نه ولی ما دیگه مردیم از سرما 🥶 امروز دیگه بخاری روشن کردیم 😐😂🤦🏻‍♀️ خیلی ناراحتم از اینکه نتونستم سگ پیدا کنم و بخرم 😔😭

شبتون پرتغالی 🍊

هیوا جعفری
Last Comments :
Tags :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • هیوا جعفری
    ۳۰ مرداد ۹۹، ۰۰:۵۸
    هیوا جعفری

    ما داریم میمیریم از گرما😑

    ایشالا همیشه به شادی

  • آلباتروس
    ۳۰ مرداد ۹۹، ۰۴:۱۶
    آلباتروس
    ولی سرما رو به گرما ترجیح میدم ، گرما واقعا حال آدمو خراب میکنه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7