بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه

133 ( لپ تاپ )

جمعه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۴۱ ب.ظ

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

این چند روز به خاطر تعطیلات ، لپ تاپ همش تو اتاق من بود خیلی خوب بود راحت بودم هر وقت میخواستم باز میکردم خلاصه خیلی خوب بود . از فردا دوباره باید لپ تاپ رو بدم بابام و یکم کارم سخت میشه . این چند روز تعطیلی خیلی خوب بود .

پ ن : من فکر میکردم تعطیلات تا جمعه س و شنبه همه جا باز میشه اما سر میز شام متوجه شدم شنبه هم تعطیله و خیلی خوشحال شدم که یه روز بیشتر حس راحتی خواهم داشت .

۱ ۰

روزنوشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">