بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه

276 ( سوال تکراری )

پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹ ق.ظ

این سوال رو قبلا هم پرسیدم اما حس میکنم نیاز دارم دوباره بپرسم

کسی هست اینجا رو مرتب بخونه و همیشه به اینجا سر بزنه ؟!

کسی که آدرس اینجا رو بلد باشه و هر از گاهی سر بزنه ببینه مطلب جدیدی هست یا نه ؟!

کسی که همیشه منتظر مطلب جدید باشه !

۰ ۲

روزنوشت

بهش فک نکن
فقط بنویس برا دل خودت
منو هیشکی نمیخونه :)))
بعضی وقتها حتی یه چیزای توی دلم هست میخام بنویسم ولی دلم نمیخاد کسی بخونه نمینویسم ، یکم روانی شدم خودمم میدونم :)))
بخاطر اینکه کسی بخونه نمینویسم
صرفا خواستم بدونم کسی هست یا نه .

وقتایی که ستاره‌تون روشن میشه بله، میخونم.
ممنون از شما
معمولا هروقت چراغت روشن باشه سر می‌زنم و می‌خونم.
ممنون مرسی
منم ستاره های روشن رو تا جایی که عصابم یاری کنه میخونم
گاها می خوانمت.
ممنون
شما آدرس نذاشتید چرا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">