بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه

275 ( روزنوشت )

يكشنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۳، ۰۱:۳۸ ق.ظ

سلام . آخر شبا که پلنرم رو برمیدارم و ... وقت نوشتن که میرسه میبینم هیچی ندارم برای نوشتن . چی رو باید تیک بزنم ! هیچ کاری نکردم که تیک بزنم . میخوام بنویسم ، چی باید بنویسم ! جز فیلم دیدن کاری نمیکنم که . و چقدر حس بدیه . اینکه در طول روز هیچ کار مفیدی انجام ندی . بعضی وقتا نگاه میکنم میبینم 1 ماه شده پامو از خونه بیرون نذاشتم . یه جورایی خودم با خودم سر جنگ دارم . انگار یه روی برونگرا و یه روی درونگرا دارم که با هم نمیسازن . یکیش میگه بمون خونه از فیلم دیدنت لذت ببر و دور از آدما باش . اما روی برونگرام میگه پاشو برو برای خودت کار پیدا کن برو باشگاه ثبت نام کن برو کلاس زبان ثبت نام کن برو 4 تا دوست پیدا کن برو کافه نوشیدنی بخور با دوستات برو تفریح . همیشه این حس رو داشتم اما الان احساس میکنم یه فروپاشی درونی رو دارم تجربه میکنم . رابطم با " م " کاملا بی دلیل شکرآب شده . خودمم دلیلشو نمیدونم . آخرین صحبتمون همه چی خوب بود . اما یهو غیب شد . تو این شرایط روحی داغون این یه دونه رو کم داشتم فقط .

فیلم و سریال ها رو میبینم همه در حال زندگی کردن ، میام اینجا رو میخونم همه از اتفاقای روزشون نوشتن . ولی من ... بحر تماشا به این دنیا اومدن انگار . بعضی وقتا با خودم فکر میکنم مُردن خیلی ام چیز بدی نیست . زنده موندن برای کسانیه که زندگی میکنن . اونی که زندگی نمیکنه ... مُردن انتخاب بهتریه .

شبتون شکلاتی

۳ ۰

روزنوشت

اون روی درونگرات نیست که میخواد خونه بمونه ، اون اون تیکه مغزته که میخواد نقطه امنشو از دست نده
منم دقیقا همینطوری بودم تا اینکه اینقدر از وضعیتم بیزار شدم که دلو زدم به دریا و ولش کردم
بی برنامگی و بی هدفی می‌تونه به معنای واقعی کلمه آدمو دیوونه کنه
من اگر الان زندم بخاطر کاراییه که تو روزم جا میدم و وقت فکر و خیال رو ازم میگیره
بیا توهم امتحانش کن. قدم به قدم پیش برو برای خودت برنامه بریز ، یه پارتنر برای زبان یا بقیه برنامه هات پیدا کن و باهم پیش برید ‌. سعی کن برنامه هات رو با یوتوب و چیزای آنلاین پیش نبری و بیشتر بری بیرون
خودتو نجات بده ومنتظر کسی نباش
خیلی وقتا تلاش کردم و برنامه ریختم ، خیلی هاش رو شاید اینجام نوشته باشم . اما به یه هفته نمیکشه که وا میدم . پیش نیاز همه اینا ، داشتن یه درآمد ثابت هست . وقتی هیچ حرفه ای رو بلد نباشی وقتی سنت 34 باشه وقتی درآمد نداشته باشی در نتیجه نه میتونی باشگاه بری نه میتونی کلاس زبان ثبت نام کنی نه میتونی کافه بری نه هیچ کاره دیگه . اولین مشکلم درآمد نداشتنمه متاسفانه .
ممنون بابت نظرت .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">