بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه

271 ( خداحافظ خونه رویایی ) یکشنبه 16 اردیبهشت 1403

يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۷ ب.ظ

سلام . بیان کردن حس و حالم غیر ممکنه ، نمیدونم چی بنویسم و چطوری بنویسم . باورم نمیشه امشب آخرین شبیه که تو این خونه ایم و فردا قراره برای همیشه از اینجا اسباب کشی کنیم . من این خونه رو خیلی دوست داشتم . کلی حال خوب و خاطره خوب داشتم ( و البته خاطرات تلخ ) یه خونه ی ویلایی مستقل حیاط دار . خونه ای که شاید دیگه هیچوقت مثلش رو نتونیم داشته باشیم . خونه ی جدید یه خونه آپارتمانی 7 طبقه س ، و تا مدت ها همه چی خیلی برامون سخت خواهد بود . اینکه وقتی از پنجره بیرونو نگاه میکنیم دیگه نمیتونیم یه حیاط خوشگل درخت دار رو ببینیم سخته ، اینکه ویو اتاقم دیگه درختای حیاط و صدای گنجشکا نباشه خیلی سخته . اینکه خونه دیگه مستقل نباشه سخته . خونه ی رویاییه من همیشه خاطراتت باهام میمونه و هیچوقت از یادم نمیری و همیشه دلتنگت خواهم شد . آخرین پستم رو دارم تو این خونه مینویسم . نمیدونم چقدر طول میکشه تا به خونه جدید عادت کنم اما امیدوارم انقدر پربرکت باشه و لحظه های شادی داشته باشیم که کمتر دلتنگ این خونمون بشم .

۷ ۰

خونه روزنوشت

واقعا حق داری. قابل تصوره برام.
هنوز نتونستم به خونه جدید عادت کنم
من پنج ماهی تو آپارتمان زندگی کردم.. باید کلی محدودیت قائل بشی.. سخته.. ولی امیدوارم موفق باشی
آره سخته
من از اول همیشه تو آپارتمان زندگی کردم . ولی اون 5،6 سالی که تو خونه مستقل زندگی کردیم بد عادت کرد ما رو .
ممنون
اوه عزیزم. امیدوارم تو خونه جدیدتون هم اتفاقات خوبی برات بیفته و این دلتنگی رفع بشه.
ممنون عزیزم
واقعا امیدوارم راحت پشت سر بزاریش
شما همون آدمای این خونه اید، شما این خاطرات رو ساختید . مطمئناً بازم کنار هم یه عالمه لحظات قشنگ می‌سازید
مرسی ازت ، ممنون بخاطر حرفای قشنگت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">