بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۸:۵۶ ب.ظ

269 ( عید سال 1403 )

انگار دیروز بود داشتم این پست رو مینوشتم .

سلام سلام عیدتون مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشیم همه .

به نسبت پارسال خیلی بهتر بودم مخصوصا که دو ماه آخر یه کاری پیدا کردم و یه درآمدی ناچیزی داشتم . ( هر چند پیام دادن و گفتن که برای سال جدید معلوم نیست همکاریمون ادامه داشته باشه ) قسمت هر چی باشه همون میشه . فقط نوشتم که سال دیگه که مثل امسال خواستم پست سال قبل رو بخونم یه تجدید خاطره ای بشه . یه سری تصمیمات جدید گرفتم که میخوام هر طور شده حتما رعایتشون کنم . به جز هفته اول فروردین .

1. هر روز 5 صبح بیدار شم

2. هر روز نیم ساعت زبان بخونم

3. هر روز نیم ساعت کتاب بخونم

4. کانال یوتیوب و آپاراتم رو جدی تر دنبال کنم

5. روزی نیم ساعت ورزش کنم

با اینکه کارای بیشتری هست که انجام بدم مثلا سالم خواری کنم یا روزی 7،8 لیوان آب بخورم ، ولی همین 5 تا رو هم تا آخر سال بتونم انجام بدم گام بزرگی در جهت رشد خودم برداشتم .

* امیدوارم بتونم چند ماه دیگه کارمو ادامه بدم که با پولش بتونم یه سری کارام رو انجام بدم و جلو ببرم .

بازم عیدتون مبارک مرسی که تا اینجا خوندین heart .

* راستی با م دوباره نصفه نیمه دوست شدیم و کم و بیش صحبت میکنیم . اینکه در آینده چقدر بهم نزدیک یا از هم دور شیم نمیدونم .

امیر.ر. چقامیرزا
Last Comments :
Tags :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • امیر.ر. چقامیرزا
    ۲۹ اسفند ۰۲، ۲۱:۲۱
    امیر.ر. چقامیرزا
    سلام. سلام.سلام
    نورزتون پیش پیش مبارک، سال خوبی داشته باشید، چه برنامه‌ی حرفه ای ای!
  • آلباتروس
    ۲۷ فروردين ۰۳، ۰۲:۴۵
    آلباتروس
    ممنون مرسی همچنین
    ببخشید بابت تاخیر 🌹
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7