بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس جمعه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۰۲:۱۷ ق.ظ

267 ( روزنوشت )

نتونستم جلوی خودمو بگیرم دوباره پیام دادم نیرو جایگزین گرفتین یا نه ؟ با خنده گفت چطور ؟ فهمیدم نگرفتن . یکم چک و چونه زدیم ازشون خواستم یکی دو ماه اول یکم هوامو داشته باشن تا دستم تند شه . قبول نکرد گفت روزی 50 تا باید بزنی حالا یه روزایی یکم کم شد اشکال نداره فرداش باید جبران کنی . خیلی سخته فشار و استرس کار اذیتم میکنه میدونم باز پشیمون میشم ولی قبول کردم و قرار شد از شنبه شروع کنم . حداقل اندازه 6 ماه کلاس زبان پول جمع کنم ، یکم وسایل ضروریامو بخرم بعد نخواستم برم دیگه نمیرم . امروز یکم به مامان یاد دادم هم سختش بود گنگ بود براش هم گفت نترس کمکت میکنم . ته دلم یکم قرص شد . کاش یاد بگیره بتونه کمک کنه . خیلی شرایطشون سخته و بی انصافی میکنن . هم تعداد زیاد میخوان ( 50 تا واقعا زیاده ) هم پنجشنبه ها و تعطیل رسمیا تعطیل نیستن . برای تعطیلات عید هیچ ایده ای ندارم قراره چی بشه . یک سال یا نهایتا 5،6 ماه بتونم دووم بیارم عالی میشه . دعا کنید کم نیارم و بتونم از پسش بربیام . شانس من فردام داریم میریم آستارا و نمیتونم فایل رو آماده کنم . البته لپ تاپ رو میبرم ولی اگر دعوا و درگیری نشه ، میتونم انجام بدم . دعا کنید فردام اتفاقی نیوفته و سالم بریم برگردیم . اگر بتونم هر روز 25 تا برای روز بعد رو آماده کنم کار یکم سبک تر میشه برام . بد موقعی ام افتاد شانس من ، اینور سال یا فروردین باید خونه رو خالی کنیم و مجبوریم دنبال خونه باشیم . این رفتن و اومدن ها کارمو سخت میکنه . خلاصه که دعا کنید دیگه . سعی میکنم بیشتر اینجا بیام ولی اگه نیومدم بدونید فشار کار خیلی زیاده . امیدوارم باز گریه م در نیاد . شبتون شکلاتی .

Almir  ‌ سین. صاد یاسمن گلی :)
Last Comments :
Tags :
۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Almir ‌
    ۲۱ بهمن ۰۲، ۱۳:۴۹
    Almir  ‌
    آرزو میکنم موفق باشی ان‌شالله
  • آلباتروس
    ۲۷ بهمن ۰۲، ۰۸:۴۰
    آلباتروس
    ممنون مرسی
  • سین. صاد
    ۲۰ بهمن ۰۲، ۱۱:۲۳
    سین. صاد
    سلام، امیدوارم همه چیز بر وفق مرادتون پیش رفته باشه و همچنان پیش بره. موفق و پیروز باشید.
  • آلباتروس
    ۲۷ بهمن ۰۲، ۰۸:۴۱
    آلباتروس
    سلام
    ممنون مرسی از شما
  • یاسمن گلی :)
    ۲۰ بهمن ۰۲، ۱۰:۳۶
    یاسمن گلی :)
    امیدوارم موفق باشی ، کلی انرژی مثبت به سمتت میفرستم :))
  • آلباتروس
    ۲۷ بهمن ۰۲، ۰۸:۴۱
    آلباتروس
    سلام مرسی عزیزم
    تا الان که خوب بوده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7