بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه

253 ( شاید موقت )

دوشنبه, ۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۰۱:۰۵ ب.ظ

تو زندگیم سختی زیاد کشیدم

زیاد غصه خوردم

زیاد مریض شدم

زیاد خسته شدم

زیاد گریه کردم

زیاد جا زدم

زیاد

زیاد

زیاد

اما الان تو بحرانی ترین و غمگین ترین و بی حوصله ترین و خسته ترین و ناامید ترین حالت ممکنم 

انقدری که احساس میکنم مرگ اونقدرام بد نیست 

دلم یکیو میخواست میتونستم ساعت ها باهاش حرف بزنم و هیچی نگه و فقط گوش بده 

۳ ۰
ما بیانی ها همیشه گوش شنوا هستیم
قربونتون
باشه هرجور راحتی. خلاصه که ما پیشتیم
سلام. من اینجام میتونی به من درداتو بگی... امیدوارم بتونم همدم خوبی برات باشم.
خودمم خیلی غمگینم و مرگ... نه همیشه بد نیست هر چند که راه رهایی هم نیست
برای حرف زدن اونقدرام اوکی نیستم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">