بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه

252 ( رهایم کن ) خطر اسپویل

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸ ق.ظ

چرا فیلمای ایرانی آخرش اینجوری تلخ تموم میشن چه وضعشه آخه چرا نمیتونید یه پایان خوش درست کنید .

قلبم درد گرفت . هی میگم سریال های غمگین نبینم ولی نمیشه . دلم برای حاتم سوخت حقش این نبود . چی میشد همه آدمها معرفت حاتم رو میداشتند . واقعا چی میشد . وسطای سریال نمیدونم چرا دلم با هاتف بود ولی بعدش واقعا دلم برای حاتم سوخت . یه برادر چطور میتونه اینهمه بدی در حقش برادرش بکنه ! چرا نمیتونم آدمای امسال هاتف رو درک کنم . چطور توقع داشتی از عشقش بگذره ، مگه تو بودی خودت از عشقت میگذشتی ! چطور به دروغ گفتی حاتم تو مرگ یونس دست داشته ! بدتر از همه اینا که تیر خلاص رو به من زد چطور دلت اومد داداشت رو لو بدی که آدم کشته !!!!!!!! واقعا چطور تونستی !!!!! اصلا شخصیت هاتف رو درک نکردم . از اون بدتر مارال که به جای حرفای حاتم ، حرفای هاتف رو باور کرد . هیشکدوم از شخصیت ها برام قابل درک نبود جز حاتم . البته اونم اشتباه کرد از همون اول به هاتف نگفت که عاشق ماراله . این سریال کلا از سکوت و حرف نزدن ضربه خورد . بزرگترین درسی که میشه از این سریال گرفت اینه که سکوت نکنید ، حرفاتون رو بزنید .

من قلبم تحمل اینهمه غم رو نداشت برای حاتم . 

اونقدری که برای این سریال حرص خوردم برای پوست شیر نخوردم . اگه مثل من آدم حرصی ایی هستید پیشنهاد میکنم این سریال رو نبینید .

۰ ۰

فیلم و انیمیشن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">