بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه

249 ( رهایم کن ) خطر اسپویل

دوشنبه, ۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۰۱:۳۳ ق.ظ

فکر میکردم بعد از پوست شیر دیگه سریال خوب نمیبینیم تا اینکه " رهایم کن " رو دیدم .

چند قسمت اولش خیلی جذبم نکرد راستش ، ولی جلوتر که رفتم واقعا کیف کردم . انتخاب بازیگرا درست ، دیالوگ ها ، همه چی عالی . تو هیچکدوم اینا تخصص ندارم که نظر بدم . ولی سناریو ... من که کیف کردم از بازی بی نظیر هوتن شکیبا و محسن طنابنده . فکر کنم اسمش رو بتونم مثلث عشقی بزارم . اینکه دو برادر عاشق یه دختر باشن . جذاب بود . اینکه هاتف با وجود دونستنش باز نتونست از عشقش به مارال دست بکشه جذاب بود ، چهره و ری اکت حاتم فوق العاده بود . من جذب این سناریو شدم واقعا و دوست دارم زودتر ادامه ش رو ببینم . 

تا قسمت 10 دیدم . البته یه سریا میگن بد تموم شد . منتظرم خودم کامل ببینم تا نظر بدم . 

۱ ۰

فیلم و انیمیشن

چه خوب...من هم میخوام شروعش کنم
انگاری خیلی خوب بوده
آره تا اینجا که من دیدم قشنگه
ولی از آخرش میترسم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">