بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۰۶:۲۴ ب.ظ

241 ( روزنوشت ) 14 / آذر / 1401 - دوشنبه

سلام سلام

دیشب وقت نشد پست بزارم ...

دیروز مامان حدود ساعت 3 از بیمارستان برگشت دیدم پر از حرفِ . اول تلفن رو برداشت به دو تا دایی ها که قزوین و تهرانن زنگ زد بعدم به خواهرم مریم زنگ زد حالِ مامان بزرگ رو بهشون گفت که نگران نشن ، بعدم شروع کرد به حرف زدن با من . باز با داییم یکم درگیری لفظی داشتن . ( بعدا تو یه پست جدا کلی حرف دارم بزنم که میدونم خارج از حوصله همه خواهد بود انقدر که حرفام زیاده ) . خیلی ناراحت بود داشت حرف میزد از حرص میخواست گریه کنه ولی نکرد . کلی باهام حرف زدیم که اشکال نداره و هر حرف روانشناسانه ای بلد بودم بهش گفتم که آرومش کنم . خلاصه ناهار از روز قبل ماکارونی داشتیم خوردیم ، مامان دو دل بود که بریم مغازه یا نه ، که تصمیم گرفتیم بریم . چون هوا سرده خیلی خلوت بود یکی دو نفر فقط اومدن . داشتیم سریال " آفتاب پرست " رو میدیدیم که دیدیم ساعت 30 : 20 شد و خواستیم بلند شیم که برای ساعت 9 برسیم خونه برای دوره " مغز پولساز " از علیرضا مطلبی که خریدیم برسیم . دیدیم ماشین روشن نمیشه ، هر کاری کردیم نشد . زنگ زدیم بابا اومد اونم هرکاری کرد روشن نشد . تو مغازه دوره رو دیدیم . به شوهر خاله م ساعت 30 : 21 زنگ زدیم که بیاد دنبالمون ماشین رو هم باطری به باطری کنیم شاید حل شد . ساعت 11 : 10 دقیقه دیگه انقدر حرص خوردم حد نداره ، به مامان گفتم اسنپ بزنید بریم خونه به شوهر خاله م زنگ نزدید دیگه مسخره کرده خودشو . هر وقت زنگ زدیم گفت 10 دقیقه ای میام . 2 ساعت تو سرما ما رو کاشت اونجا . 

خلاصه دیروز کلا اینجوری گذشت دیگه .

اما مطالعه و زبان رو همونطور که گفتم حتی در حد 1 صفحه ، انجام دادم . 

این روش فوق العاده س حتما انجام بدید تو برنامتون .

مرسی که تا اینجا رو خوندید .

( راستی یه رفیق بلاگفایی از سال ها پیش داشتم که میخوندمش به اسم " بنفش آهسته " که امروز متوجه شدم مادر عزیزش رو از دست داده . نمیدونم اینجا رو میخونه یا نه اما از همینجا بهش تسلیت میگم . سخت ترین و غیر قابل تحمل ترین درد تو دنیا ، داغ از دست دادن عزیزه )

Last Comments :
Tags :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7