بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس جمعه, ۴ آذر ۱۴۰۱، ۰۱:۰۰ ق.ظ

238 ( زبان )

هفته پیش زنداییم بدون اینکه به من بگه با یکی از اساتید زبان صحبت کرده که هفته ای یه جلسه با هم بریم زبان رو شروع کنیم ...

یهو شوکه شدم وقتی گفت به استاد گفتم دو نفری قراره بریم . من راضی نبودم . قبلش با من هماهنگ نشده بود . فقط شب قبلش خونه ما گفت قراره برم یاد بگیرم بیا با هم بریم ، همین . یادم نمیاد گفته باشم باشه . خلاصه برای اینکه شهریه کلاس خودش ارزونتر دربیاد به استاد گفته یه نفر دیگه رو هم میارم یکم ارزونتر حساب کن . بماند که من حداقل 10 سال جاهای مختلف به روش های مختلف زبان رو یاد گرفتم اما هیچوقت تا آخر ادامه ندادم و همه چی از ذهنم پریده ، ولی اونقدرم سطحم پایین نیست که بخوام از صفره صفر شروع کنم . زنداییم حتی پایینتر از صفره . و حضور هر دوی ما تو یه کلاس با این قیمت شهریه ها نمیدونم کار عاقلانه و منصفانه ای هست یا نه . دوست دارم برام نظراتتون رو برام بنویسید .

موضوع دوم اینکه تمام گرامر زبان رو جلسه اول بهمون گفت . همه چی رو فرمولاتیک بهمون گفت ، من از قبل یه چیزایی بلد بودم اما چون همه ش رو کتار هم و پشت سر هم و بصورت یه جا آموزش داد کلا کلافه و عصبی شدم . همون چیزی ام که خودم بلد بودم از ذهنم پرید . همه رو با هم قاطی کردم . من دوست دارم مکالمه زبان رو یاد بگیرم نه گرامر . 

کاش یه رفیق معلم داشتم که هر روز نیم ساعت با هم زبان تمرین میکردیم .

 

یاس گل عارفه صاد
Last Comments :
Tags :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • یاس گل
    ۴ آذر ۰۱، ۰۹:۰۶
    یاس گل

    آخ آخ. حق داری. من خودمم وقتی یه عالم مطلب رو فشرده می خونم تقریبا همه رو قاطی می کنم

  • آلباتروس
    ۷ آذر ۰۱، ۰۶:۱۰
    آلباتروس
    فشرده بودن یه طرف ، روش یاد دادن یه طرف 🤦🏻‍♀️
  • عارفه صاد
    ۴ آذر ۰۱، ۰۸:۳۵
    عارفه صاد

    اگه دوست نداری میتونی نری، به زنداییت هم بگو من این ها رو قبلا گذروندم برام فایده ای نداره و به درد من نمیخوره.

    یا مثلا با خنده و شوخی بهش بفهمون که قصد نداشتی این کلاس رو ثبت نام کنی و زنداییت بدوناجازه ات این کارو کرده.

  • آلباتروس
    ۹ آذر ۰۱، ۱۵:۰۵
    آلباتروس
    دوست دارم برم ولی همراهه زنداییم نمیشه
    مگر اینکه انقدر وقت بزاره بخونه که خودشو بکشه بالا که اصلا اینکارو نمیکنه
    شاید مجبور بشم پنهانی به استاد بگم خودش حل کنه موضوع رو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7