بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه

236 ( تهیه لیست )

جمعه, ۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۲۳ ب.ظ

یادم نیست از کی اما یه بار به یه فایل صوتی که گوش میدادم طرف میگفت : یه برگه بردارید و اسم کسانی که حس منفی ازشون میگیرید و حالتون باهاشون خوب نیست رو بنویسید ، صبح به صبح که بیدار میشید اول از همه برای همشون بهترین ها رو آرزو کنید و بعد روزتون رو شروع کنید .

این حرف عجیب به دلم نشست ❤️

خوش بحال کسانی که هیچ اسمی ندارن تو این برگه بنویسن و بد به حال اونایی که هر چی مینویسن تمومی نداره ، به نظرم این دسته از آدما باید در رفتار و عقایدشون یه تجدید نظر بکنن .

اما خودم ... من همچین لیستی تهیه کردم و کلا به تعداد انگشتای یه دست هم نرسید اما به هر حال همون 3،4 نفر رو نوشتم و هر روز صبح که بیدار میشم اولین کاری که میکنم اینه که براشون آرزوهای خوب خوب بکنم و شبا هم قبل خواب همین برنامه رو دارم . پیشنهاد میکنم امتحان کنید ... اول از همه حال خودتون خوب میشه ... به خودتون حس خوب و مثبت منتقل میشه ... به خودتون افتخار میکنید . باور کنید عالیه حتما امتحان کنید و اگر دوست داشتید نتیجه رو برام بنویسید .

۴ ۰

حس خوب روزنوشت

اسامی رو کجا مینویسین که کسی بهشون دسترسی نداشته باشه؟ 

تو یه برگه
یه دفتر
اگه ممکنه کسی ببینه تو‌ نوت گوشی
اصلا تو ذهنتون بنویسین

سلام.سلام.سلام

خیلی کاربردیه👌

بله
حتما امتحان کنید

چه کار جالبی، شاید لازمه امتحانش کنم.

آها یاد یه چیزی هم افتادم. میگن صوفی هیچ وقت کسی رو نفرین نمی کنه همیشه دعاش می کنه مثلا تهش میگه خدا توفیق توبه اش بده

عالیه 
نفرین اصلا کار قشنگی نیست 
هیچ لذتی بالاتر از دعای خیر نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">