بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه

235 ( شرمندگی )

سه شنبه, ۱۰ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۵۶ ب.ظ

سلام ، امیدوارم شما حالتون خوب باشه ولی من نیستم .

اصلا خوب نیستم . صبح که با مامان رفته بودیم خرید ، تو راه با مریم ( خواهرم ) داشت صحبت میکرد راجب جهیزیه ش ، تقریبا 40 تومن خرید کرده ، با وام و وام ازدواجش و اینور اونور 100 تومنم جور شده که قراره هفته بعد من و مامان بریم قزوین از اونجا و از تهران خرید کنیم . ولی مریم میگفت 100 کمه باید یه 50 دیگه م باشه مگه از قیمتا خبر ندارید . خلاصه مامان تلفن رو که قطع کرد حالش گرفته بود ، میگفت با مریم به مشکل میخوریم آخر ، برگشتیم خونه ناهار خوردیم رفتیم مغازه برگشتیم هنوز از یادش نرفته ، تو مغازه چند بار هی گفت مریم فکر منو مشغول کرده ، وقتی رسیدیم خونه 2 دقیقه نگذشته بود گفت برای من یه کدئین بیار ، براش بردم یکم کنارش نشستم حالشو پرسیدم که چی شده تو که خوب بودی ، گفت فکر مریم اذیتم میکنه و دیدم که چشماش قرمز شد و یه قطره اشک از چشماش اومد . 

احساس کردم قلبم تیر کشید 😭 احساس کردم با تیر زدن وسط قلبم وقتی بغض و اشکش رو دیدم 😭

کاش هیچوقت این صحنه رو نمیدیدم و برای هزارمین بار از خودم متنفر شدم و از مامان شرمنده که چرا درآمد ندارم تا کمکش کنم 😞😔😭💔

قلبم درد میکنه 💔

۱۰ ۰

روزنوشت

سلام

لیلا جان من از رسم ترک ها خبر دارم چون خودمم ترکم، ولی اینجا تا حدی این رسم جا افتاده که بیشتر وسیله های ضروری رو میخرن و باقی چیزا رو خود عروس داماد در آینده میخرن

مثلا قبلا رسم بود که برای ۳۰ نفر سرویس بشقاب و قاشق و چنگال بخرن ولی الان شده ۱۲ نفر، گاها پیش میاد که واسه ۶ نفر هم میخرن

حرفای مردم رو بیخیال بشید و یکم از هزینه ها کم کنید، مثلا اگه تخت و ماشین ظرف شویی میخرید اینا رو حذف کنید

انشالله که خدا این مسئولین رانت خور و ملعون رو نابود کنه با این وضعیت اقتصادی که داریم

سلام عزیزم 
آره بنده خدا خیلی چیزا رو هم حذف کرده ولی باز خیلی گرونیه
یکم بلند پروازی میکنه یکم درک نمیکنه
مامانمم میبینه هم دوس داره بهترینش رو بخره هم میبینه نمیشه 
خلاصه همه چی قاطی میشه ناراحت میشه
هر دو به نوعی حق دارن 
خدا بخیر کنه فقط

سلام.سلام.سلام

همه چیز سر کشیده فلک،  کارم خیلی کم گیر میاد، شما خودتان رو ناراحت نکنید، به امید خدا درست میشه و کار خوبی هم گیرتان میاد:).😊🍁

سلام
واقعا همه چی افتضاح شده
ممنون بابت امیدواریتون
امیدی نیست ولی باز ببینیم چی پیش میاد

چه متاثرکننده 😔 چقدر گرون درمیاد

متاسفانه 😭💔

عزیزم... باور کنید خدا خودش خیلی قشنگ جور میکنه...جهیزیه و چیزای مربوط به عروسی همیشه از ناکجا آباد جور میشه... کاش توکل داشته باشید و بی نگرانی همه چیز رو بسپرید به خدا، اونوقت می بینید از هر آنچه فکر میکنید بهتر میشه.

🥲🥲🥲  

یا خدا واقعا چه خبره یعنی نزدیک ۲۰۰ ت هزینه جهاز میشه !!!! 

امیدوارم به بهترین شکل بتونن تهیه کنن جهاز رو و دلتون اروم بگیره 

تنتون سلامت الهی 

ممنون
متاسفانه با این هزینه یه جهیزیه متوسط میشه جور کرد

به رسم ها احترام میذارم..ولی بوشهریا اینطور نیستن ، اینجا فقط یه خونه برا عروس و دوماد دست و پا میکنن..بعد خودشون برن زندگیشونو بسازن دوتایی..همین :/  

بهترین کارو میکنید
مخصوصا اگر خانواده نداشته باشن
باز اگه پول باشه یه چیزی
وقتی نیست چیکار باید کرد اخه😭🤦🏻‍♀️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">