بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه

229 ( روزنوشت ) 29 / مهر / 1401 - جمعه

جمعه, ۲۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۸ ب.ظ

سلام سلام سلام امیدوارم که خوب باشید

این هفته یه سر رفتیم آستارا برای عروسی و زهرا رو دیدم بعد از مدت ها . جیران قسمت 29 رو هم دیدیم با مامان قسمت جدیدشو دانلود کردم همین الان برای فردا . سریال آنتن رو شروع کردیم تا قسمت 4 دیدیدم . یکم چینی خوندم اما هنوز 3 درس عقبم . یه کانال تو آپارات ساختم و دو تا ویدیو آپلود کردم ، نسبت به یوتیوب خیلی بیشتر و سریعتر بازدید میگیره ، درسته با ریال محاسبه میشه و ارزشش خیلی کمه ولی برای من فرقی نمیکنه ، یه کانال مشابه تو یوتیوب هم ساختم و تو هر 2 کانال ویدیوهای مشترک میزارم . یوتیوب اصلا ویو نمیخوره ولی آپارات خیلی بهتره . انقدر از لحاظ روحی و از طرف خانواده تحت فشارم که به هر قیمتی که شده باید یه منبع درآمد برای خودم درست کنم حتی شده ماهی 500 هزار تومن . عروسی خواهرم احتمالا بعد عید اردیبهشت اینا باشه ، استرس اون از الان داره منو میکشه ، کمه کم 10 میلیون پول لازم دارم ، اووووووف باز یادم افتاد استرس افتاد به جونم . کاش همون فروردین امسال که یوتیوب رو راه اندازی کردم ، آپارات رو هم راه اندازی میکردم ضرر که نداشت . اشتباه کردم . به هر حال گذشته دیگه ، الان شروع کردم و اینجوری که ویو میگیره خیلی امیدوار شدم . مامان و دایی اینا یه روزه رفتن مهاباد که جنس بیارن . صبح رفتن شب آخر وقت برگشتن . همون دیشب همه رو قیمت گذاری کردیم یه سری شال و کلاه و هودی بود . امروز صبحم ازشون عکس گرفتیم . امروز دایی اینا دوباره رفتن که بقیه جنس ها رو بیارن . فردا روز شلوغیه تقریبا . باید بریم مغازه جا به جا کنیم و دوباره قیمت گذاری کنیم و عکس بگیریم . کاش زودتر فردا تموم شه . 

امشب یکمم درد و دل کردم ، مرسی که تا اینجا خوندید امیدوارم هفته خوبی رو شروع کنید

شبتون شکلاتی

۶ ۰

روزنوشت

بیا بغلت کنم 

از همینجا انرژی بهت کرور کرور 

قوی بمون!!!

مرسی مرسی 
ممنون

منم امیدوارم هفته خوبی در انتظارت باشه

خیلی ممنونم ازت

چه جالب نمیدونستم اپارات هم مثل یوتیوب پول میده !

ایشالا چنان ویو بخوره که کلی جیبت پر شه

منم جدیدا متوجه شدم
نه بابا اصلا مبلغ قابل قبولی نیست به هیچ وجه
ولی باید از یه جایی شروع کنم چاره ندارم
همزمان هم یوتیوب هم آپارات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">