بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه

228 ( روزنوشت ) 22 / مهر / 1401 - جمعه

شنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۰۱:۰۹ ق.ظ

سلام سلام سلام

چه ماهه عجیبی شد این مهر ماه ، چه شروع طوفانی ایی داشت پاییز ، هی چی بگم دیگه حرفی نمونده دیگه حرفم نمیاد اصلا . 

این هفته کتاب " راز " رو تموم کردم و از فردا ایشالا کتاب " بیشعوری " که خیلی سال پیش خونده بودم رو شروع میکنم به خوندن . یکی دو جلسه انگلیسی خوندم ، دو سه جلسه چینی خوندم چون دفتر نداشتم یه دفتر جدید پیدا کردم همه رو از اول باید وارد دفتر جدید کنم ایشالا این هفته ، و 5 درس نخونده دارم که باید بخونم اونا رو هم . سریال " خوب ، بد ، جلف " رو بالاخره بعد از یک یا دو سال چند قسمتش مونده بود اونا رو با مامان دیدیم ، دو قسمت " شب آهنگی " رو هم دیدیم . امشبم بعد مدت ها همه خونه داییم اینا دعوت بودیم اونیکی داییم هم از قزوین اومده بود ، خوب بود بد نبود . همین دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه . فردا هم آستارا عروسی دعوتیم دختر عمه م هم از تهران اومده ، فردا ظهر باید حرکت کنیم شب رو میمونیم و پسفردا صبح احتمالا برمیگردیم که اینم اصلا حس خوبی نیست واقعا حوصله عروسی ندارم اصلا . امیدوارم سریعتر بگذره تموم شه . 

امیدوارم به زودی حال همه در کنار هم خوب باشه 

مرسی که تا اینجا اومدید و خوندید . امیدوارم آخر هفته خوبی رو گذرونده باشید و هفته پر انرژی ایی رو شروع کنید .

از هفته پیش نتونستم بخونمتون ایشالا فردا برم برگردم حتما میخونم .

شبتون بخیر 

۵ ۰

روزنوشت

سلام

میشه کتاب راز رو بیشتر معرفی کنی :)

سلام عزیز دلم 
بله که میشه
کل کتاب راز تو همین یه جمله خلاصه میشه " که هر آنچه که بخواهید از طریق ذهن میتونید بهش دست پیدا کنید "
راجب راه های تمرکز و کنترل رو ذهن حرف میزنه
اینکه اگه همش بی حوصله ای حتما همش تو ذهنت به بی حوصلگی فکر میکنی
اینکه به هرچی که فکر کنی همونو جذب میکنی
اینکه دلیل فقز خیلی از آدما اینکه ذهنشون فقیره و مدام تو ذهنشون به بی پولی و نداری فکر میکنن
و و و ... که اگه دوست داری باید بخونی تا بیشتر بدونی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">