بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه

224 ( روزنوشت ) 25/ شهریور / 1401 - جمعه

شنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰ ق.ظ

سلام سلام امیدوارم خوب باشید . مثل هفته پیش چون با تاخیر دارم مینویسم ممکنه یه سری چیزا جا بمونه . جمعه 18 شهریور صبح با علی آقا اینا از اردبیل به سمت قزوین حرکت کردیم اول رفتیم تاکستان و ناهار رو خونه سعیده اینا خوردیم برگشتیم قزوین من رو خونه مادر شوهر مریم پیاده کردن و خودشون رفتن . مادرشوهرش قرار بود یکشنبه بیاد برای همین فقط خودشون و یکی از خواهر شوهراش بودن واس همین خیلی راحت نبودم و موذب بودم یکم ( آدم هیچ جا جز خونه خودش نمیتونه راحت باشه ، حداقل منکه اینطوری ام ) . ظهر رسیدم مریم گفت یکم بخواب شب قراره بریم خونه یکی از دوستامون آخر هفته ها دور هم جمع میشیم همیشه بازی میکنیم . یکم خوابیدیم دوتایی ساعت 8 شب بیدار شدیم کم کم حاضر شدیم و رفتیم . چون بار اولم بود وارد جمعشون میشدم اول یکم موذب شدم ولی خیلی خاکی بودن و حس خوبی گرفتم کلی خوش گذشت . دو دستم مافیا بازی کردیم که خیلی حال داد . فرداش یعنی شنبه عصر با مریم دراومدیم بیرون با یکی از دوستاش منم به مومو گفتم بیاد 4 نفری رفتیم کافه مریم کیک تولد برام گرفته بود یه جشن کوچولوئه 4 نفره گرفتیم که وسطاش محمد و سینا شوهر فاطمه دوست مریم اومدن یه سر زدن سفارش ما رو به صاحب کافه کردن که پول برای کیک نگیرن بعدش رفتن . خلاصه این 6 روز هر شب یه جا بودیم یه شبم باز با مریم و محمد و فاطمه و سینا رفتیم خونه یکی دیگه از دوستای بچه ها به اسم محمد . شب قبلشم دوباره رفته بودیم همون جا که مافیا بازی میکردیم بازم خیلی خوش گذشت . شوهر همکار مریم یه رفیق چینی داشت که میخواست ازدواج کنه یکشنبه ظهر برنامه ریختیم اول خودم رفتم باهاش بیرون ( خودش و رفیقش که هندی بود با هم اومده بودن ) رفتیم تالار شهر و قرار شد شب دوباره همگی با هم بریم یه سفره خونه بشینیم . که رفتیم و کلی ام خوش گذشت چهره شیرینی داشت درآمدشم عالی بود اما بازم بنا به دلایلی مناسب هم نبودیم به نظرم . دوشنبه هم که با مریم رفته بودیم بیرون بعد از برگشتن یه اسنپ گرفتم و رفتم یکی دو روزم خونه دایی اینا بمونم . هیچ کتابی نخوندم هیچ سریالی رو ندیدیم صبح ها همش خونه بودم اما هر شب یه جایی رفتیم بالاخره که بالا به ترتیب نه اما همه ش رو گفتم . 

مرسی که تا اینجا اومدی و خوندی امیدوارم آخر هفته خوبی رو گذرونده باشی و هفته پر انرژی ایی رو شروع کنی .

۳ ۰

روزنوشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">