بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه

221 ( روزنوشت ) 04 / شهریور / 1401 - جمعه

شنبه, ۵ شهریور ۱۴۰۱، ۰۱:۴۲ ق.ظ

سلام سلام امیدوارم آخر هفته خوبی رو گذرونده باشید

گزارش این هفته :

و بالاخره وارد بهترین ماه سال شدیم و داریم به پاییز نزدیکتر میشیم . رابطه ای که قرار بود تا امروز یا کلا تموم شه یا ادامه داشته باشه متاسفانه نه تموم شد نه ادامه داره . دو سه روزه شروع کردم برای چینی دارم فلش کارت درست میکنم که هم مرور درس های قبل میشه هم تمرین و تکرار که باعث میشه بهتر تو حافظه م بمونه . انیمیشن رو این هفته هم نتونستم ببینم . لیست پرواز رو به فصل 2 قسمت 10 رسوندیم با مامان ، جالبه سریال خوبیه ماجراجوییه و باعث میشه 1 ساعت تمرکزت رو داستان باشه . اون فیلم آمریکاییه رو نصفه دیدم انقدر مزخرف بود که نگم براتون ، قرار بود بقیه ش رو این هفته ببینم که وقت نشد اونم چون دوست ندارم فیلمی رو نصقه بزارم . فیلم 365 3 هم اومد اونم یکمش رو دیدم وقت نشد بقیه ش رو ببینم ، خیلی تکراری شده اما باز دوست داشتم ببینم . انگلیسی هم همچنان میخونم از این هفته بیشتر . همچنان کتاب راز رو دارم میخونم هنوز تموم نشده . یه استایل دیگه هم پیدا کردم با همون شومیز سبز که چند روز پیش مامان کوتاهش کردم . 5 شهریور تولد معلم زبانمه . قرار بود استاد چینیم رو ببینم هنوز موفق نشدم . جادوی ثزار رو گوش ندادم اما از این هفته دوباره شروع میکنم به گوش دادن . صبح ها به جای 6 دارم 7 بیدار میشم چون نمیتونم شبا زود بخوابم بعضی روزام 8 یا حتی دیرتر بیدار میشم . امشبم که تا دیروقت بیدار موندم . امشب اول یه سر رفتیم خونه دایی اینا که مهمون داشتن و بعد رفتیم یه ساعتی خونه خاله اینا نشستیم . باز تصمیم گرفتم یه ملودی رو تمرین کنم بزنم و بزارم یوتیوب . ولی هیشکی حمایت نمیکنه انگیزه ندارم . لینک بدم اینجا چند نفر از کانالم حمایت میکنن و سابسکرایب میکنن ؟!

تا همین جا ... مرسی که تا اینجا رو خوندید من برم تا هفته بعد جمعه .

امیدوارم هفته پر انرژی ایی رو شروع کنید .

شبتون شکلاتی

۵ ۰

روزنوشت

بی معنی تر از ۳۶۵ ندیدم :/

بقیه هم نرن نبینن لطفا 

آره
کسل کننده و تکراری
اما بازیگرش خوبه

خوشحال میشم کانال یوتیوبت رو داشته باشم

https://youtu.be/F4_z5UrZa5k

لینک ویدیو میدم چون هنوز کانال به 100 ساب نرسیده که بتونم آیدی اختصاصی براش داشته باشم
اگه خوشت اومد خوشحال میشم سابسکرایب کنی و برای دوستاتم بفرستی تا بتونم کم کم 100 ساب جمع کنم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">