بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس جمعه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۱، ۰۷:۲۸ ب.ظ

220 ( روزنوشت ) 28 / مرداد / 1401 - جمعه

سلام ، امروز جمعه س و میخوام سعی کنم بعد از این هر جمعه بیام و یه خلاصه ای چند خطی بنویسم . مثل همیشه روتینم رو سعی میکنم انجام بدم . همچنان انگلیسی و چینی رو میخونم ( کم اما باید شروع کنم به تمرین بیشتر ) شومیز سبزم رسید خیلی برام بزرگه اما به شدت رنگشو دوست دارم دو هفته کل شهر رو زیر و رو کردم که مشابه ش رو سایز خودم پیدا کنم اما نبود ، قرار شد مامان کوتاهش کنه ، بالاخره یه کفش کالج که خیلی دوسش دارم خریدم یکم پامو میزنه اما کفی خریدم براش . دو هفته پیش بود فکر کنم پنجشنبه که داییم مهمونی داشت و مریم و محمدم رسیدن و همه دور هم بودیم . پسفرداش من و مریم و محمد رفتیم آستارا پیش دختر عمه هام ، کلی خوش گذشت مازیار شکور رو هم دیدیم و یه عکسی با هم گرفتیم . فردای اونروز مریم اینا رفتن . از طریق برنامه ای با یکی آشنا شدم که همشهریه برای اولین بار دارم تجربه ش میکنم . حس خوبی ندارم اما میخوام امتحان کنم ، تا هفته بعد همین موقع یا همه چی بهتر میشه یا کلا تموم میشه . فعلا هیچ نظری ندارم . اگه همه چی تموم شد که هیچ ، اما اگه بهتر شد میام و بیشتر براتون مینویسم . یاد گرفتم به هیشکی وابسته نباشم ، شمام یاد بگیرید ، تو زندگی خیلی به دردتون میخوره . بخاطر حال خوبی که این چند وقته برای خودم رقم زدم یه جایزه پاستیل مدل بستنی خریدم برای خودم که مزه بهشت میده خیلی خوبه . یاد گرفتم برای موفقیت های کوچیک خودم ، خودم برای خودم جایزه بخرم هر چند کوچیک و ناچیز . شمام یاد بگیرید ، لذت بخشه . الانم یه فیلم آمریکاییه فکر کنم زدم که دانلود بشه برم ببینمش . مامان رفته خونه مامان بزرگ ( فکر کنم میخوان با خاله م فرش بشورن ) ولی من نرفتم . موندم خونه تا از جمعه م لذت ببرم تنهایی . دیروز که سردرد داشتم وقتی از مغازه برگشتیم ، با 2 تا قرص فقط خوابیدم . دو هفته س پنجشنبه ها انیمیشن نمیبینم ، انشالله از هفته بعد . فصل 1 سریال لیست پرواز رو هم تموم کردیم فصل 2 تا قسمت 3 دیدیم اما هنوز نتونستم بقیه ش رو با زیرنویس چسبیده پیدا کنم برای دانلود . کتاب " شب پره ها " هم تموم شد برای تنوع بد نبود ، کتاب " راز " رو شروع کردم به خوندن . قبلا خونده بودم اما هم کتابام تموم شدن هم میگن هر کتاب رو هر 10 سال یک بار دوباره بخونید چون دیدتون نسبت به مسائل هر چند سال تغییر میکنه . منم تا کتاب جدید بخرم تصمیم گرفتم دوباره کتاب قدیمی بخونم . یه سریال شبکه 3 شروع شده به اسم " بی نشان " به نظرم قشنگ نیست اما بیشتر بخاطر کارکتر مسعود سعی میکنم ببینمش .

مرسی که تا اینجا خوندید . امیدوارم تعطیلات خوش گذشته باشه بهتون . شبتون شکلاتی .

مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏
Last Comments :
Tags :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏
    ۲۹ مرداد ۰۱، ۰۴:۵۶
    مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

    انگلیسی رو در چارچوب خاصی می‌خونین یا نه هر چیزی که دم دست بود

    مثلا رایتینگ، و اسپیکینک به نظرم سخت هستن  رو چه کار می‌کنین؟🤔

  • آلباتروس
    ۵ شهریور ۰۱، ۰۱:۲۷
    آلباتروس
    من با فیلم و کتاب سعی میکنم لیسنینگ و اسپیکینگم رو تقویت کنم
    و در کنارش هم از پکیج هایی که تو اینستا تبلیغ میکنن یکیش رو انتخاب کردم و خریدم اون رو هم نگاه میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7