بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه

21 ( روزنوشت )

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۲۸ ب.ظ

سلام سلام سلام امیدورم عالی باشید

دیروز از چند تا پیج ، سگ قیمت کردم ، امروز سر صبحانه به مامان گفتم یه سگ (شیتزو) قیمت کردم ۳ تومن ، اولش یکم مخالفت کرد بعد بابام اشاره کرد بخره اشکال نداره 😍 بعد محمدم اومد و یکم راجب نژادهای مختلف حرف زدیم . محمدم حرفی که من به مامانم زدم رو زد ، میگه خیلی تو روحیه تاثیر داره و واقعا هم همینطوره مخصوصا برای آدمی مثل من . گفت من آشنا زیاد دارم میخوای برات بپرسم ، گفتم آره بپرس 😍😁 خلاصه بعد از چند سال خانواده رضایت دادن . و حالا یه قلم و کاغذ آماده کردم تا خصوصیت های سگ ها رو بنویسم و با توجه به اونا انتخاب کنم چه سگی مناسب منه . منکه سالهاست عاشق ژرمنم ، ولی چون جثه بزرگی داره و هزینه ش هم زیاده برای همین خانواده نمیزارن بخرم 😞 پس ژرمن میمونه برای وقتی که مستقل شدم حتما میخرم ، نه قیمتش مهمه نه خرجش . بالاخره یه روزی حتما میخرمش . اما الان متناسب با شرایطم سگی رو باید انتخاب کنم که :

۱_ جثه کوچیکی داشته باشه

۲_ تربیتش آسون باشه

۳_ ریزش موش کم باشه

۴_ سر و صدا نداشته باشه

۵_ تخلیه انرژی زیادی نخواد

خیلی ذوق دارم خیلی زیاد 😍 شما هم اگر اطلاعاتی دارید راجب ۵ تا موضوعی که گفتم دارید ، ممنون میشم بگید 🙏

* راستی اگه اسم خوبی هم مد نظرتون هست ممنون میشم بگید 😍

حتی شاید اسم وبلاگمم عوض کنم 😁😍

۱ ۰

روزنوشت سگ

برای اسم بستگی داره سگ نر باشه یا ماده ؟ 

نر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">