بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس چهارشنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۱، ۰۲:۱۶ ب.ظ

219 ( روزنوشت )

سلام ، خیلی وقت بود اینجا نمیومدم ، منی که همیشه و همه حال عاشق اینجا بودم الان چند ماهی میشه واقعا حوصلم نمیکشه . همه سعی خودم رو میکنم که هرچی افکار منفی تو سرم هست رو همش رو بریزم دور . همه انرژیم رو میزارم تا مثبت فکر کردن رو یاد بگیرم و فقط انرژی مثبت بدم به خودم . موضوع خاصی نیستااا ، کلی دارم حرف میزنم . جادوی ثزار مهشید رئیسی رو جدیدا شروع کردم به گوش دادن . خوبه بهم انرژی مثبت میده . زبان چینی رو هم اولاش که پایه و اساس هر زبانی هست و خیلی ام کسل کننده س تموم کردم و به قسمتای جذابش دارم میرسم کم کم . انگلیسی رو هم پکیج تیچر نصر رو برای بار دوم دارم میبینم و تمرین میکنم ، از امروز یا از بعد تغطیلات باید روزی نیم ساعتم وقت بزارم سریال فرندز رو ببینم برای تقویت زبان . و کم کم کارتون های چینی ام ببینم . همه کتابای روان شناسیم تموم شدن در حال حاضر یه رمان از مودب پور به اسم " شب پره ها " رو دارم میخونم . شاید محتوا نداشته باشه اما از درد جامعه میگه ، به هر حال من کتاباشو دوست دارم . سریال راز بقا رو با مامان تموم کردیم و سریال " لیست پرواز " که مریم معرفی کرده بود رو داریم میبینیم با مامان . صبح ها هم تا جایی که بتونم 5 بیدار میشم ، 5 هم نتونم حداقل تا 6 یا 7 بیدار میشم . یه پیج اینستا پیدا کردم دختره بلاگر هست و ست کردن و استایل رو یاد میده . بهترین پیج استایلی هست که تا حالا پیدا کردم و تا حدودی مشکلم تو ست کردن لباسا داره حل میشه ، دیروز یه شومیز سبز سفارش دادم و خیلی خوشحالم امیدوارم تا پنجشنبه که داییم ، نگین و خانواده شوهرش رو دعوت کرده خونشون ، لباسم دستم برسه اما بعید میدونم . مریمم با محمد فردا حرکت میکنن که تعطیلات رو اینجا باشن . 

این کل خلاصه اتفاقای این مدت و روتین روزانه م بود که دوست داشتم یادداشتش کنم . مرسی که وقت میزارید و میخونید منم برم که یکمی بخونمتون 

آقای سین آقای سین فاطمه ... مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏
Last Comments :
Tags :
۴ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • آقای سین
    ۲۸ مرداد ۰۱، ۲۱:۲۷
    آقای سین

    سلام آره میخواستم شروع کنم دیدم یه مقدار سخته، گذاشته بودم چند سال دیگه شروع کنم، اما انگار الان شروع کنم بهتره :)

    خیلی ممنون از راهنمایتون باز هم بیشتر در مورد زبان چینی بنویسید :)) 

  • آلباتروس
    ۵ شهریور ۰۱، ۰۱:۲۸
    آلباتروس
    خواهش میکنم
    چشم حتما 
    آره اگر علاقه دارید شروع کنید البته قبلش کلی تحقیق کنید
  • آقای سین
    ۲۱ مرداد ۰۱، ۲۲:۰۴
    آقای سین

    سلام، اگه امکانش هست در مورد زبان چینی بیشتر بنویسید، از کجا شروع کردین و ...  

    ممنون 🙏

  • آلباتروس
    ۲۸ مرداد ۰۱، ۱۹:۰۸
    آلباتروس
    سلام
    من خیلی سال بود میخواستم یاد بگیرم ولی چون سخت بود ترسیدم شروع کنم اما اشتباه کردم شما اگه علاقه داری حتما شروع کن 
    از کلاس های آقای سپهر اسپید شروع کردم بصورت آفلاین ، هزینه ش هم هر ماه زیر 80 تومنه ، ایشون خودشون دانشجوی دکتری تو کشور چین هستن
    تقریبا 4 ماه اول به شدت سخت و کسل کننده هست اما کم کم شیرین میشه ، یعنی اگه 4 ماه اول رو تونستی تحمل کنی و خوب تمرین کنی بقیه ش رو هم میتونی
    نمیدونستم چه سوالایی داری ببخشید ، بازم اگه چیزی تو ذهنت هست بپرسین حتما جواب میدم .
  • فاطمه ...
    ۱۴ مرداد ۰۱، ۲۳:۱۷
    فاطمه ...

    سلام :)

    هی منم میگم بشینم فرندز ببینم ولی وقت نمیشه

  • آلباتروس
    ۱۷ مرداد ۰۱، ۱۱:۵۴
    آلباتروس
    زمانش کمه‌ که ، هر قسمت کمتر از نیم ساعته
    ایشالا وقتت آزاد میشه میبینی
  • مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏
    ۱۲ مرداد ۰۱، ۱۵:۲۳
    مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

    آفرین به برنامه‌ریزی آلباتروس.

    چینی باید سخت باشه هوممم؟🤔

    ست کردن در عین سادگی باعث شیک شدن می‌شه.

     

  • آلباتروس
    ۱۷ مرداد ۰۱، ۱۱:۵۲
    آلباتروس
    مرسی مرسی
    چینی فقط نسبت به بقیه زبان ها تمرین و تکرار بیشتر میخواد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7