بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۱۶ ق.ظ

70 ( برنامه ۴۰ تیکه هومن حاجی عبدالهی )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

امشب برنامه ۴۰ تیکه رو از شبکه نسیم دیدم . مهمون برنامه هومن حاجی عبدالهی بود که از قدیم فنش بودم و هستم . کلا تو هر موضوعی ، طنز رو بیشتر دوست دارم و چون هومن تو کار طنز بود و هست ، برای همین برنامه هاشو دنبال میکردم . یه بارم ۷،۸ سال پیش که قزوین بودیم تو فدک یه برنامه ای بود که مجریش حاجی عبدالهی بود و مهمونشونم جواد عزتی ، هنوزم اون شب جز بهترین شبای زندگیم هست . سنش یکم با من فرق میکنه برای همین تقریبا ۹۰ درصد خاطراتشون برام نا آشنا بود اما باز کلی از حرفاش لذت بردم و از ته دل خندیدم و مجری هم آقای علیمردانی با سوال های چالش برانگیزشون به بهتر شدن گپ خیلی کمک کردن و دست ایشون هم درد نکنه بخاطر اجرای زیباشون . برنامه مثل تونل زمان بود برام . انگار منم تو همه داستان هاش بودم ، خیلی خودمونی و‌ شیرین صحبت میکرد و کلی به دلم نشست . خودشم آخر حرفاش اضافه کرد انگار سر سفره خونه خودم نشستیم و با هم گپ زدیم ، این جمله ش باعث شد بیشتر به دلم بشینه صحبت هاش . یعنی انگار ۲ ساعت تو تونل زمان چرخیدیم و گشت و گذار کردیم . من بیشتر عاشق پنگولم 😅 دلم برای صداش خیلی تنگ شده . خیلی منتظر شدم یه بار دیگه صداشو دربیاره اما لحظه خدافظی فقط یک ثانیه با صدای پنگول صحبت کرد . خیلی خیلی خوب بود و بهم خوش گذشت . واقعا دستش درد نکنه و امیدوارم همیشه تنش سالم باشه و موفق به کارش ادامه بده و چندین سال بعد اگه عمری بود باز تو همچین برنامه ای از این سال ها صحبت کنن و باز لذت ببریم ازش .
شبتون شکلاتی 🍫🤎

Last Comments :
Tags :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7