بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس چهارشنبه, ۱۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۴۰ ب.ظ

184 ( روزنوشت )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید 

امروز صبح مریم رفت کرج قرار شد بره زود برگرده اگه زیر حرفش نزنه .

امروز از صبح هوا خیلی خرابه خیلی ، باد و طوفان عجیبیه . مامان یکم حالش بهتره . اصلا این هوا رو دوست ندارم . 

مامان حالش خوبه چند باری با خاله م حرف زده حال اونیکی خاله م رو ازش پرسیده ، در ظاهر خوبه اما میدونم ته دلش یه جوریه چون مثل اینکه دکترا گفتن وضع خاله م خرابه ، گفتن ما هرچی بود رو سعی کردیم برداریم اما باز اندازه نوک سوزن تو بدنش مونده باشه میتونه ریشه بندازه و دوباره رشد کنه . ازش آزمایش گرفتن جوابش ده روز دیگه میرسه . به مامان بزرگم امروز بالاخره گفتن که خاله م که اینجا بود رفته تهران پیش اونیکی خاله م گفتن رحمش رو عمل کرده اما دیگه سرطان داشتنش رو نگفتن ، بفهمه بنده خدا سکته میکنه . ایشالا که جواب آزمایش خوب باشه و با شیمی درمانی درست بشه ، درسته دلمون شکسته ازش اما من راضی به اذیت شدن دشمنمم نیستم چه برسه به فامیل . اگه اتفاقی براش بیوفته مامانم از عذاب وجدان نابود میشه کاش واقعا حالش خوب بشه . 

اما راجب خودم ... طبق معمول همیشه باز روزا میان و میرن هیچ کاری نمیکنم . فقط یه روز دو روز سفت و سخت میگیرم باز روز از نو روزی از نو . بعضی وقتا انجام میدمااا اما از جون و دل انجام نمیدم بهم نمیچسبه . خدایااا چیکار کنم آخه . چند روزیه ذوق ماگ رو دارم امیدوارم انقدر که ذوق دارم همینقدر بتونم موفق بشم که نخوره تو ذوقم . باید برای شروع از چند تا پیج کمک بگیرم اما نمیدونم چجوری و کی میتونه کمکم کنه ، فقط دو نفر رو پیدا کردم که قبول کردن براشون ماگ بفرستم و برام تبلیغش کنن . 

خدایا کمک کن بتونم یکم سر و سامون بدم به کارام . امروز جلسه اول کلاس گیتارم بود و مثل همیشه ی چهارشنبه ها نشستم پای " ببین تی وی " که از صبح منتظرش بودم اما این قسمت خیلی جذاب نبود مخصوصا که بخاطر باد هی قطع و وصل میشد .

Last Comments :
Tags :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7