بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس جمعه, ۵ آذر ۱۴۰۰، ۰۲:۲۳ ق.ظ

179 ( روزنوشت )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

امروز صبح یکم گیتار تمرین کردم یکم زبان خوندم بعدش نشستم پای بیان تا یکم به اینجا سر و سامون بدم . معمولا هر از گاهی از این کارا میکنم و یکم تغییرات میدم بعضی موضوعات رو حذف میکنم موضوعات جدید اضافه میکنم ، کلمات کلیدی هم همینطور خلاصه حذف و اضافه داشتیم تا فردا تر م تمیز میکنم وبلاگ رو چون اینجا رو مثل خونه خودم میدونم و باید تمیز باشه . ساعت 20:30 نشستم پای برنامه محبوبم یعنی " سالی تاک " بعد اون یکم کد نویسی تمرین کردم و مامان از مغازه اومد گفت شب بعد شام بریم خونه سیمین ، خاله و دایی هم قراره بیان . حاضر شدیم رفتیم وحیدم آخرین روزش بود و فردا قراره بره . ما رسیدیم سفره وسط بود داشتن شام میخوردن . یه ربعی همینطجوری نشستیم سفره جمع شد و میوه و چای ، بعدش گفتن بیاین بازی . ما رفتیم اونورتر رو زمین نشستیم تقریبا 8 نفر بودیم اول هفت خبیث بازی کردیم لنتی این بازی همیشه به من استرس میده یه دونه کارتم مونده بود که میخواستم بزارم یهو گفتم نوبته منه ؟ سریع یه کارت دیگه دادن بهم laugh از استرس داشتم میمردم جرزنی کردم گفتم قبول نیست پاشدم در رفتم laugh بقیه کارتای بیشتری داشتن به هر حال من نمیباختم . بعد اون اسم فامیل بازی کردیم . دو به دو شدیم جای محمد خیلی خالی بود . از "ی" باید مینوشتیم stop که گفتیم برگه ها رو آوردیم پایین دیدیم یکی واسه میوه نوشته " یک عدد سیب " indecision یکی دیگه حیوان رو نوشته بود " یازده عدد خر " یعنی انقدر خندیدیم مردیم دیگه . خلاصه اونم تموم شد و خاله م یه چند تا لباس از مغازه برداشته بود اونا رو پرو کرد و دیگه برگشتیم خونه نیم ساعت پیش رسیدیم . 

+ وقتی رسیدیم خونشون دیدیم تو پارکینگ که سگ شیتزو گذاشتن با یه پارک بزرگ ، بیچاره تنها مونده بود انقدر دلم براش سوخت . خب شرایط نگهداری دارید نخرید اگه نمیتونید نگه دارید بفروشید . این زبون بنده خداها نباید تنها بمونن اصلا . اصلا آدما سگ میخرن که تنها نباشن بعد شما میخری میزاری پارکینگ ؟ هر چیزی که فرهنگ استفاده داره قبل خرید باید فرهنگش رو پیدا کنید یاد بگیرید چه کاریه آخه نمیفهمم . انقدر دلم براش سوخت . خیلی ام خوشگل بود هر شیتزویی خوشگل نمیشه ولی این خوشگل بود .

+ بشینم یکمم به وبلاگ برسم فردام همه وبلاگایی که دنبال کردم رو میخونم اونایی که مناسب سلیقه م نباشن با احترام آنفالو میشن . 

شبتون شکلاتی

Last Comments :
Tags :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7