بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس جمعه, ۷ آبان ۱۴۰۰، ۰۲:۰۵ ب.ظ

163 ( روزنوشت ) ادامه دو پست قبل

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

ظهر روز جمعه تون بخیر باشه

در پیوست پست قبلی خواستم بیام و بگم که بعد از پاره کردن ده ها برگه بالاخره یه متن دو صفحه ای نوشتم و تقریبا 20% مسیر رو رفتم و اصلی ترین قسمتش همین متن بود که انجام دادم ( با توجه به اینکه من حتی یک بار هم انشا های دوران مدرسه رو خودم نمینوشتم ) و تشکر میکنم از کسانی که متن رو خوندن و نظر دادن ( همون یک نفر منظورمه ) یا کسانی که خوندن اما نظری نداشتن یا حتی کسانی که کلا نخوندن . از همه ممنون و برام دعا کنید که بتونم انجامش بدم .

* اما یکم توقعم ازتون بیشتر از این بود نمیدونم چرا روز به روز داریم سردتر و کمتر میشیم . هستیم اما انگار نیستیم . اینطوری نباشیم تورو خدا همدیگه رو تنها نزاریم کنار هم باشیم با هم حرف بزنیم همدیگه رو بخونیم اگه نظری داریم هرچند کوتاه ، نظر بزاریم که حس تنها بودن نکنیم . من خودم متن هام حداقل 10 تا لایک و دو سه تا نظر رو میگرفت نمیدونم مدتیه چی شده که حتی یه لایک یا یه نظر هم نمیگیرم ( شاید بخاطر قالب ها باشه شایدم کلا کسی منو نمیخونه نمیدونم ) . هدف از گذاشتن پست لایک و کامنت نیستا ، هدف با هم بودن و در کنار هم بودنه . امیدوارم روز به روز بیشتر مثل یه خانواده بشیم .

برام خیلی دعا کنید . خیلی زیاد .

امیر  +
Last Comments :
Tags :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • امیر +
    ۷ آبان ۰۰، ۱۴:۳۸
    امیر  +

    برای من موضوع خوب به ذهنم نمی‌رسه ولی اگه برسه قطعا می‌تونم همین سبک مونولوگ رو خیلی شیک و تمیز دربیارم. در کل خیلی هم از این کار خوشم میاد :)

    خوبه که نوشتین و امیدوارم که موفق باشین .

     

    در رابطه با بند آخر هم بله فعالیت‌ها کم شده متأسفانه و یک مقدار شور و شوق بیان خوابیده ...

  • آلباتروس
    ۷ آبان ۰۰، ۱۴:۴۱
    آلباتروس
    چقدر خوبه که علاقه دارین ، با یکم فکر شاید کلی موضوع به ذهنمون برسه ( منکه پیدا کردم امیدوارم خوب دربیاد فقط )
    شور و شوق رو خودمون باید برگردونیم که متاسفانه اینکار رو نمیکنیم .
    🙂🌺✨🙏
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7