بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس سه شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۰، ۰۴:۴۸ ب.ظ

160 ( اولین برف امسال )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

ظهر روز پاییزیتون بخیر امیدوارم عالــــــی باشید 

تازه از چرت نیمروزی بیدار شدم پنجره رو که زدم کنار دیدم داره برف میاد . اولین برف امسال تو پاییز شروع به باریدن کرد . یکم زود بود ولی نمیدونم شمام با من موافقید یا نه اما چرت زدن تو ظهر یه روز پاییزی خیـــــــلی بیشتر از روزای دیگه در فصل های دیگه میچسبه . مثلا چرت زدن تو یه بعد از ظهر تابستونی رو با چرت زدن تو یه بعد از ظهر بارونی پاییزی مقایسه کنید . اصلا حال و هوای بعد از ظهرهای پاییز یه چیز دیگه س . موافقید ؟

و این آهنگ پاییزی بسیار زیبا تقدیم شما . امیدوارم گوش بدید و دوست داشته باشید ، خواننده مورد علاقه م .

Hossein Ahmadi Hossein Ahmadi
Last Comments :
Tags :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Hossein Ahmadi
    ۴ آبان ۰۰، ۲۱:۴۹
    Hossein Ahmadi

    لینکی هم که شما داخل پستتون گذاشته بودید برای من مستقیم دانلود شد . اینکه مستقیم دانلود بشه یا بره به صفحه ی پلی آنلاین بستگی به مرورگرتون و یا دانلودری که دارین میشه .

  • Hossein Ahmadi
    ۴ آبان ۰۰، ۱۹:۰۰
    Hossein Ahmadi

    چقد اولش شبیه آهنگ shape of my heart بود :)

  • آلباتروس
    ۴ آبان ۰۰، ۲۱:۳۶
    آلباتروس
    آره من دقت نکرده بودم اصلا چه جالب 
    لینک رو چجوری گذاشتی مستقیم دانلود شد اصلا صفحه ش باز نشد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7