بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۳ ق.ظ

131 ( رستگاری در شاوشنگ )

 

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید 🌹

پریروز اتفاقی تو یه کانالی دیدم " محمدرضا غفاری " مهمان برنامه پیشگو شده و چون تا حالا این برنامه رو ندیده بودم کنجکاو شدم که ببینم . خیلی برام جالب بود ، شبیه سفر در زمان بود یهو میبردت به گذشته های خیلی دور بعد یهو میرفتی به آینده ، و سوالایی که پرسیده میشد رو میتونستی از خودت هم بپرسی ، جواب بدی و خیلی هیجان انگیز بود . یکی از سوالا این بود که شما میتونی در تخیلاتت یه میهمانی 6 نفره بگیری که یکیش خودتی ، 5 نفر از مشاهیر و آدم هایی که در طول تاریخ بشریت میشناسی رو میتونی به این میهمانی دعوت کنی و از 1 روز تا یک قرن با هم معاشرت کنید و کیف کنید . یه لحظه بهش فکر کنید . حتی فکر کردن بهش هم میتونه جذاب باشه .همراه با میهمان منم به تاریخ سفر کردم اما یه چیزی ناراحتم میکرد . 3 یا 4 قسمتش رو دیدم و اسم هایی که هر مهمان میگفت هیشکدوم برام آشنا نبود و نمیشناختم . بهترین بازیگرهای زن یا مرد ، بهترین کارگردان ها ، بهترین نویسنده ها ، بهترین مشاهیر ، بهترین خواننده ها و و و ... منی که اینهمه به هنر علاقه دارم چرا حتی یه اسم هم نباید برام آشنا باشه . راجب فیلم ها و بازیگرا صحبت میکردن و من نمیفهمیدم چی دارن میگن . تصمیم گرفتم یه چرخی تو اینترنت بزنم و بهترین ها رو پیدا کنم . حتی با یه چرخ ساده در عرض یک روز کلی اسم جدید دیدم و کلی به اطلاعاتم اضافه شد ( هر چند در مقایسه با حجم اطلاعات بقیه هنوز صفرم ) اما برای شروع خوب بود . یه سرچ هم زدم بهترین فیلم های تاریخ سینمای جهان که تو معتبرترین سایت یعنی IMDB یه لیست بلند بالایی آورد و اولین فیلم بود " رستگاری در شاوشنگ " با بازی "Morgan Freeman " .

دانلودش کردم و امروز عصر نشستم به تماشا و همین الان تموم شد 😐 یه فیلم 2:24 دقیقه ای اینهمه طول کشید . یعنی بالاترین رنک این بود خدا به داد بقیه برسه . البته قبول دارم سلیقه ها فرق داره و احتمالا خیلی ها این فیلم رو دوست داشتن اما من اصلا باهاش ارتباط نگرفتم واقعا . به شدت خسته کننده و کسل کننده بود . فیلم هیچ رنگ و لعابی نداشت از اول تا آخر تو زندان بود و با سلیقه من جور در نمیومد . من یا کمدی دوست دارم یا عاشقانه ، رازآلود ، هیجانی یا پلیسی که هیشکدوم اینا نبود حداقل برای من . فقط منتظر بودم زودتر تموم شه تا برم تو سایت و امتیاز 1 بهش بدم بلکه دلم یکم خنک شه 😐😁😅 والا بخدا کلافه شدم تا تموم شد . اما فیلم دوم تو رنکینگ سایت " پدرخوانده " بود که تعریفشو خیلی شنیدم و به شدت دوست دارم ببینم . امیدوارم به تلافیه امشب و اولین فیلم که اینجوری شد ، حداقل این یکی عالی باشه .

* اگر کسی هست که فیلم " رستگاری در شاوشنگ " رو دیده خوشحال میشم نظرتون رو بهم بگید 🙂 . 

* راستی خیلی دوست دارم به سوال بالا هم جواب بدید لطفا : در یک میهمانی 6 نفره که یکیش خودتون هستید ، میتونید 5 نفر رو از مشاهیر جهان در طول تاریخ بشریت دعوت کنید به غیر از خانواده . اون 5 نفر چه کسانی هستند و یه توضیح کوتاه هم راجبشون بدید که بیشتر باهاشون آشنا بشیم . خودم هم بعدا میام و جواب میدم . اول جواب های شما ...

معمولا طولانی نوشتن رو دوست ندارم ، مرسی که تا اینجا رو با حوصله وقت گذاشتید و خوندید . ممنون . 

Last Comments :
Tags :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7