بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۱۳ ق.ظ

122 ( خواب خوش )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

چه خوابی دیدم دیشب 😍 عجب خوابی بود بهترین خوابی که تا الان دیدم 🥰🙈 بعضی وقتا با اینکه خوابی و خواب میبینی اما تو خواب میدونی که داری خواب میبینی ، ولی بعضی وقتا خوابایی که میبینیم شبیه واقعیته متوجه نمیشیم که داریم خواب میبینیم 😍 این بهترین نوع خوابه 😍 که من دیشب انگار خواب نبودم انگار واقعی بود 🙈 

پ.ن : م.و

 

شهرزاد nj نویسنده آشنا
Last Comments :
Tags :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • شهرزاد nj
    ۱۸ ارديبهشت ۰۰، ۱۸:۴۱
    شهرزاد nj

     

    سلام :)

    خب خوابت رو بگو دیگه 

    🤥🤔

    انشالله که واقعی باشه 

    🤲🌷🌷

     

  • آلباتروس
    ۱۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۳:۴۱
    آلباتروس
    مرسی عزیزم نه واقعی که نمیشه ولی مرسی 🌹🙏
    تونستم میام تعریف میکنم حتما 
  • نویسنده آشنا
    ۱۸ ارديبهشت ۰۰، ۰۵:۲۵
    نویسنده آشنا

    سلام

    متوجه شدی چند بار داخل پست کلمه خواب رو به کار بردی؟😅😂

    آخرشم تعریف نکردی🤔

  • آلباتروس
    ۱۹ ارديبهشت ۰۰، ۱۳:۴۱
    آلباتروس
    الان متوجه شدم😂جوگیر شدم نتونستم جلو خودمو بگیرم😂😂
    اگه شد میام تعریف میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7