بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۳۲ ب.ظ

95 ( این من هستم ) چالش

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

دعوت شده از دوست عزیز گلی یاس جان

این من هستم :

1- به شدت احساساتی و زودرنج

2- خیلی آروم ، کم حرف و از شلوغی خوشم نمیاد 

3- عاشق یادگیری ، مخصوصا گیتار ، زبان ، برنامه نویسی و نقاشی

4- علاقه مند به تماشای فیلم و نقد آنها و گوش دادن به موسیقی

دعوت میکنم از :

فاطمه

محمد

لبخند میزنم

رضا

و قوانین چالش در اینجا ( تمام قوانین به دقت مطالعه شود )

 

صنما ‌ ‌ صنما ‌ ‌ Amir chaqamirza هاتف لیلا هستم علیرضا آهنی یاسمن گلی:) علیرضا آهنی نویسنده آشنا
Last Comments :
Tags :
۹ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • صنما ‌ ‌
    ۱۳ آبان ۹۹، ۱۸:۴۹
    صنما ‌ ‌

    نه :(

  • صنما ‌ ‌
    ۱۳ آبان ۹۹، ۱۱:۵۷
    صنما ‌ ‌

    منم عاشق گیتارم :)

  • آلباتروس
    ۱۳ آبان ۹۹، ۱۲:۳۹
    آلباتروس
    گیتار خیلی خوبه . بلدی بزنی ؟
  • Amir chaqamirza
    ۱۲ آبان ۹۹، ۲۰:۰۲
    Amir chaqamirza

    سلام سلام سلام.

    چقدر خوب.

    قالبتان قشنگه👌

  • آلباتروس
    ۱۲ آبان ۹۹، ۲۳:۴۹
    آلباتروس
    سلام سلام
    خیلی خیلی ممنون
  • هاتف
    ۱۲ آبان ۹۹، ۱۸:۱۵
    هاتف

    خیلی ممنونم لیلاجان که شرکت کردی

    ازت ممنونم

    اسم وبلاگ قشنگ رو وارد می‌کنم توی لیست . باز هم ازت ممنونم

  • آلباتروس
    ۱۲ آبان ۹۹، ۱۸:۱۹
    آلباتروس
    خواهش میکنم خیلی ممنونم بابت چالش خوبتون
    تشکر
  • لیلا هستم
    ۱۲ آبان ۹۹، ۱۲:۱۰
    لیلا هستم

    منم قبلا بشدت زود رنج بودم، ولی خداروشکر این اخلاقمو کنار گذاشتم

  • آلباتروس
    ۱۲ آبان ۹۹، ۱۲:۱۳
    آلباتروس
    خیلی بده متاسفانه البته من اشتباه نوشتم الان متوجه شدم 
    درستش میکنم 
  • علیرضا آهنی
    ۱۱ آبان ۹۹، ۱۰:۲۵
    علیرضا آهنی

    این مقالات خوبه :

    https://vrgl.ir/hthef

    https://vrgl.ir/XaoJs

  • آلباتروس
    ۱۱ آبان ۹۹، ۱۲:۱۸
    آلباتروس
    خیلی ممنون حتما یه نگاهی بهشون میندازم ولی الان یه مسافرت در پیش دارم که خیلی استرسشو دارم
    برم بیام با خیال راحت مطالعه میکنم
    بازم ممنون
  • یاسمن گلی:)
    ۱۱ آبان ۹۹، ۱۰:۱۸
    یاسمن گلی:)

    خیلی هم عالی ❤️

  • آلباتروس
    ۱۱ آبان ۹۹، ۱۰:۲۱
    آلباتروس
    😊🙏
  • علیرضا آهنی
    ۱۱ آبان ۹۹، ۰۸:۲۲
    علیرضا آهنی

    حتماً برنامه نویسی رو ادامه بدید 👏👏

  • آلباتروس
    ۱۱ آبان ۹۹، ۱۰:۲۱
    آلباتروس
    اصلا نمیدونم از کجا باید شروع کنم
  • نویسنده آشنا
    ۱۰ آبان ۹۹، ۲۳:۵۶
    نویسنده آشنا

    و کنجکاو😄:))

  • آلباتروس
    ۱۱ آبان ۹۹، ۰۱:۴۲
    آلباتروس
    😁😂😁😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7