بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۷ ب.ظ

75 ( ژاله پیشنهاد می کند )

مطالعه در ۱۵ ثانیه
شخصی تعریف می کرد: توی رستوران نشسته بودم که یک دفعه یه مرد که با تلفن صحبت می کرد فریاد کشید و خیلی خوشحالی کرد و بعد از تمام شدن تلفن، رو به گارسون گفت:
همه کسانی که در رستورانند، مهمان من هستن به باقالی پلو و ماهیچه.
بعد از ۱۸ سال دارم بابا میشم.
چند روز بعد تو صف سینما، همون مرد رو دیدم که دست بچهٔ ۳ یا ۴ ساله ای را گرفته بود که به او بابا می گفت. پیش مرد رفتم و علت کار اون روزشو پرسیدم.
مرد با شرمندگی زیاد گفت: آن روز در میز بغل دست من، پیرمردی با همسرش نشسته بودند پیرزن با دیدن منوی غذاها گفت: ای کاش می شد امروز باقالی پلو با ماهیچه می خوردیم، شوهرش با شرمندگی ازش عذر خواهی کرد و خواست به خاطر پول کمشان، فقط سوپ بخورند،
من هم با آن تلفن ساختگی خواستم که همه مهمان من باشند تا اون پیرمرد بتونه بدون شرمندگی، غذای دلخواه همسرش را فراهم کنه.
انسانها را در زیستن بشناس نه در گفتن؛ در گفتار همه آراسته اند.

#مطالعه 

 

((  Sepand )) Amir chaqamirza PARVAZ ~~ Sepideh Adliepour علیرضا آهنی
Last Comments :
Tags :
۵ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • (( Sepand ))
    ۲ مهر ۹۹، ۱۳:۳۰
    ((  Sepand ))

    خیلی قشنگ

  • آلباتروس
    ۲ مهر ۹۹، ۱۳:۴۷
    آلباتروس
    🙏🙏
  • Amir chaqamirza
    ۲ مهر ۹۹، ۱۱:۰۹
    Amir chaqamirza

    چقدر قشنگ بود...

  • آلباتروس
    ۲ مهر ۹۹، ۱۳:۰۷
    آلباتروس
    بله واقعا 👌🏻
  • PARVAZ ~~
    ۱ مهر ۹۹، ۲۳:۱۲
    PARVAZ ~~

    چقد قشنگ!! چقد لذت بخش دیدن ادمای بی ادعا !

  • آلباتروس
    ۱ مهر ۹۹، ۲۳:۱۳
    آلباتروس
    واقعا لذت بخشه🌸🙏

  • Sepideh Adliepour
    ۱ مهر ۹۹، ۲۳:۱۱
    Sepideh Adliepour

    این ادما دیگه کم کم دارن منقرض میشنا((:

    باید جمع بشیم دور هم برای محافظت ازشون طرح بریزیم و برنامه بچینیم 

    به نظرم وضعیتشون حاد تر از لاک پشت های ماداگاسکاره((:

  • آلباتروس
    ۱ مهر ۹۹، ۲۳:۱۵
    آلباتروس
    کم هستن ولی هستن خدا رو شکر انشالله که از این انسان ها بیشتر بشن 🙏🌸
    فکر نمیکنم نیازی به محافظت داشته باشن اما نیاز به همکاری و کمک دارن قطعا
  • علیرضا آهنی
    ۱ مهر ۹۹، ۲۱:۰۱
    علیرضا آهنی

    البته من که نتونستم 15 ثانیه ای بخونم.

  • آلباتروس
    ۱ مهر ۹۹، ۲۱:۳۱
    آلباتروس
    منم نتونستم😅
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7