بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۰۷ ق.ظ

30 ( روزنوشت )

سلام سلام سلام امیدورم عالی باشید

امروز ظهر محمد زنگ زد گفت یه عکس واتس اپ فرستادم ببین خوشت میاد . نژادِ پودل نبود . خوشگل بودا ولی من پودل دوست‌ دارم . قرار شد عصر با مامان بریم کلینیک دوباره اون سگِ رو ببینیم . رفتیم گفتن صاحبش اومده برده 🥺 خیلی ناراحت شدم ، مامانم گفت بریم پیاده روی ، تو کل مسیر خیلی سعی کردم متوجه نشه ناراحتم ولی تابلو بودم 😢 

♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏 آرتمیس  🌙
Last Comments :
Tags :
۲ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏
    ۲۶ مرداد ۹۹، ۱۰:۵۱
    ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

    خوش به حالت هانی :(

    ما نمیتونیم سگ داشته باشیم :(

    ولی انتخابت برای نژاد سگ کاااملا درسته ^^

    خیلی نژآد مهربونو باهوشین :)

  • آلباتروس
    ۲۶ مرداد ۹۹، ۱۱:۳۵
    آلباتروس
    منم فعلا نمیتونم داشته باشم یعنی وقتی خانواده از ته دل راضی نباشن بعدها به مشکل میخورم نمیخوام حیوون بیچاره رو اذیت کنم 
    برای نژادش کلی تحقیق کردم
    انشالله شما هم یه روز بتونی سگ داشته باشی😊
  • آرتمیس 🌙
    ۲۶ مرداد ۹۹، ۰۱:۲۰
    آرتمیس  🌙

    آخیییی :) 

    ایشالاه می خرین 

  • آلباتروس
    ۲۶ مرداد ۹۹، ۰۱:۲۵
    آلباتروس
    وقتی هیشکی راضی نباشه حوصله ندارم هر روز استرس بکشم هر روز غرغراشونو تحمل کنم . میخواستم سگ بخرم که حالم باهاش خوب باشه نه اینکه بدتر شم 😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7