بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس پنجشنبه, ۹ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۱۸ ق.ظ

208 ( روزنوشت ) کتاب

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

چند روزیه درست و حسابی نمیتونم اینجا بنویسم 

تو یکی از دوره های خانم مهشید رئیسی شرکت کردم که به مدت 21 روز ساعت 5 صبح قرار بیدار بشم و یه سری کارها و تمرین ها رو انجام بدیم . دیروز 7 دی اولین روز بود که حتی زودتر از 5 بیدار شدم اومدم اینجا یکم بگردم که باز مجید یاسر لایو گذاشت و رفتم سروقت اون که تا ساعت 5 یکم وقتم پر شد . چون ایران نیست نصفه شب ما سر صبح اونا میشه فکر کنم . روز دوم چون شبش هرکاری کردم نتونستم خواب کافی داشته باشم با یه ساعت تاخیر یعنی ساعت 6 بیدار شدم اما خوشبختانه لایو رو سیو کرده بودن و وقت داشتم ببینم و خلاصه نویسی کنم . و فردا هم روز سوم هست که باید تا الان میخوابیدم اما چون کتاب " آبنبات هل دار " رو داشتم میخوندم میخواستم هر طور شده امشب تمومش کنم و تا الان نشستم پاش و به کوب خوندم و تمومش کردم و الان چشام داره بسته میشه . فردا ادامه این پست رو میام راجبش مینویسم . 

سارا سماواتی منفرد
Last Comments :
Tags :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • سارا سماواتی منفرد
    ۱۶ دی ۰۰، ۲۱:۴۵
    سارا سماواتی منفرد

    خوش به حالت اینقدر دوست داشتم وقتم آزاد بود و بکوب یک کتاب را می خواندم

    نوشته ات حس خوبی بهم داد ...

  • آلباتروس
    ۲۰ اسفند ۰۰، ۱۲:۴۰
    آلباتروس
    سلام ممنون
    راستش وقتم آزاد نیست استثنا نشستم که تمومش کنم تا فرداش کتاب جدیدی رو شروع کنم . 
    انشالله وقتتون آزاد میشه .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7