بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس شنبه, ۴ دی ۱۴۰۰، ۰۲:۱۰ ق.ظ

موقــت

خواهش میکنم یکی جواب بده پست شماره 200 نصفه براتون میاد یا کلا مخفیه و رمز میخواد ؟

و دو اینکه از همه کسانی که پست های من رو میخونن خواهش میکنم برای این پست یه نظر بزارن من بدونم این وب خواننده داره یا نداره . فقط میخوام بدونم همین خواهشا همکاری کنید و جواب بدید ممنون . 

هستی ... پرواز ... yekidie erf ماه توت‌فرنگی هـیوا  .   امیر  + .ک. .ن. Hossein Ahmadi
Last Comments :
۸ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • هستی ...
    ۱۰ دی ۰۰، ۰۱:۰۲
    هستی ...

    سلام. منم اینجا رو می‌خونم.

  • آلباتروس
    ۱۰ دی ۰۰، ۰۷:۳۱
    آلباتروس
    سلام عزیز دلم مرسی که وقت میزاری و میخونی واقعا خوشحالم 
  • پرواز ...
    ۵ دی ۰۰، ۲۱:۰۶
    پرواز ...

    سلام :)

    رمز داره و کلا مخفیه :)

  • آلباتروس
    ۵ دی ۰۰، ۲۳:۱۷
    آلباتروس
    سلام ممنون که جواب دادید
  • yekidie erf
    ۴ دی ۰۰، ۲۰:۲۳
    yekidie erf

    هوم پست 200 که هست ولی رمز داره و قبل از رمز هم چیزی نمایش نمیده...

    - خواننده خاموش

  • آلباتروس
    ۵ دی ۰۰، ۲۳:۱۹
    آلباتروس
    ممنون
    منظور از خواننده خاموش چیه ؟
  • ماه توت‌فرنگی
    ۴ دی ۰۰، ۱۲:۴۷
    ماه توت‌فرنگی

    سلام‌. من می خونم اینجا رو.

    شماره ۲۰۰ برای من که رمز می خواد. 

  • آلباتروس
    ۵ دی ۰۰، ۲۳:۲۰
    آلباتروس
    سلام خوشحالم که میخونید لطف دارید
    ممنون
  • هـیوا .
    ۴ دی ۰۰، ۰۹:۴۸
    هـیوا  .

    سلام

    برای من کلا رمز میخاد 

  • آلباتروس
    ۵ دی ۰۰، ۲۳:۲۰
    آلباتروس
    سلام
    ممنون
  • امیر +
    ۴ دی ۰۰، ۰۹:۰۰
    امیر  +

    نه نصفه نیست. 

    رمزداره

     

    بعد هم اینکه خب من می‌خونم ولی نظری برای گفتن ندارم که بگم ...

  • آلباتروس
    ۵ دی ۰۰، ۲۳:۲۲
    آلباتروس
    مرسی از شما
    میدونم پست های من جوری نیست که بشه نظر گذاشت صرفا میخواستم بدونم اصلا کسی میخونه
    ممنون
  • .ک. .ن.
    ۴ دی ۰۰، ۰۸:۵۳
    .ک. .ن.

    باشه

  • Hossein Ahmadi
    ۴ دی ۰۰، ۰۶:۳۶
    Hossein Ahmadi

    سلام 

    رمز میخواد کلا . فکر نمیکنم بشه پستی گذاشت که نصفش بدونه رمز باشه نصفش رمز بخواد .

  • آلباتروس
    ۵ دی ۰۰، ۲۳:۲۳
    آلباتروس
    سلام ممنون

    اخه تو تنظیمات همچین گزینه ای هست 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7