بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس جمعه, ۵ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۸ ب.ظ

180 ( روزنوشت )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

امروز آخرین روز بلک فرایدی بود همه جا ، انقدر همه چی تخفیف خورده بود هول شدم چی بخرم کدومو بخرم . یه عطر سفارش دادم یه انگشتر و کلاس گیتارم رو تمدید کردم و کلاس جدید زبان رو خریداری کردم و بی نهایت خوشحالم اما از طرفی هم به شدت ناراحتم که خود استاد وقت نداشت که پشتیبانم باشه بی نهایت ناراحتماااا حد نداره واقعا . پنل کاربری خیلی خوشگلی داره . من جاهای زیادی پنل کاربری دارم هیشکدومو اندازه این دوست ندارم . کاش استاد قبول کنه پشتیبانم بشه حالم گرفته س خیلی .

ظهر با مریم یه سر رفتیم بیرون از اونجام پیاده رفتیم خونه مامان بزرگم تا 19:30 موندیم بعدش حرکت کردیم من باید برای ساعت 8 میرسیدم تا به لایو استاد برسم . 

امیر  +
Last Comments :
Tags :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • امیر +
    ۶ آذر ۰۰، ۰۰:۴۱
    امیر  +

    منم کلا دو تا دوره خریدم همین ... 

  • آلباتروس
    ۶ آذر ۰۰، ۱۰:۰۲
    آلباتروس
    خیلی عالیه انشالله موفق باشی 😍🥰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7