بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۲۹ ب.ظ

175 ( روزنوشت )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

دیشب ساعت 4 صبح بود من هنوز نخوابیده بودم اونوقت یه سریا ساعت 5 صبح بیدار میشن ، خودمم یه ماه بیدار شدما اما واقعا سخته . دیگه واقعا کلافه شدم صبحم از ساعت 10 بیدار شدم اما کسل بودم چون به ندازه کافی نخوابیده بودم . تا الانم نخوابیدم که شب بتونم راحت بخوابم خسته شدم انقدر تا دیروقت بیدار موندم . من عاشق سحرخیزی ام . امروز برای ناهار کل خانواده داییم اینا اومدم خونمون واقعا تعجب کردم چون دختردایی هام معمولا خونه ما نمیاین ( ایندفعه م چون برای ناهار اومده بودن و خونه خودشون ناهار درست نکرده بودن اومدن وگرنه باز نمیومدن ) بعد اینکه رفتن و مامانم رفت مغازه نشستم پای لپ تاپ یکم کدنویسی تمرین کردم ولی چشام داشت میرفت واقعا کسل و بی حال بودم مغازه هم میخواستم نرم چون حال نداشتم . اما به تنبلیم غلبه کردم و پاشدم چراغا رو روشن کردم یه کاپوچینو درست کردم که یکم سرحال بیام با اینکه قرار بود نرم اما پاشدم حاضر شدم که بریم مغازه با مریم تا بیشتر خسته شم شب راحتتر بتونم بخوابم و همینطورم شد . تصمیم گرفتم تا جایی که بتونم شبا ساعت 00:00 بخوابم و صبح ها ساعت 7 بیدار شم . الانم اومدم روزنوشت امروزم رو بنویسم و برم 10 صفحه کتابمو بخونم برنامه فردامو بنویسم و بخوابم . ( اگه مشکلی پیش نیاد )

+ همین دیروز همه ستاره ها رو صفر کردم الان باز کردم میبینم 30 تا ستاره روشنه 😁 😂 😐 چیکار میکنید خدایی یکم یاواش 😁 😂 

+ حداقل اگه نصف همین 30 نفر منو فالو داشته باشن از اون نصف هم باز نصفشون بخونن منو باز تعداد لایکا از این باید بیشتر باشه چطوریه قبلا بیشتر لایک میگرفتم ؟! میشه یکی توضیح بده 😁

+الان واقعا نمیتونم ستاره هاتون رو بخونم انشالله فردا میخونمتون

+ خیلی وقت بود این جمله رو نمیگفتم : شبتون شکلاتی 

هـیوا  .
Last Comments :
Tags :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • هـیوا .
    ۱ آذر ۰۰، ۰۸:۲۶
    هـیوا  .

    چه همتی داشتی شما

    من بودم میگرفتم میخوابیدم باز شبم میخوابیدم :))

     

  • آلباتروس
    ۱ آذر ۰۰، ۱۱:۵۷
    آلباتروس
    سلام
    خیلی سخت بود اما انجامش دادم . اگه میخوابیدم شب دیگه نمیتونستم بخوابم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7