بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس جمعه, ۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۰۹:۵۶ ب.ظ

173 ( روزنوشت )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید و آخر هفته خوبی رو گذرونده باشید .

من قرار بود نمایشنامه ببینم از اونروز وقت نشده ، یه شب خونه مادربزرگم رفتیم یه شبم که خونه خاله م رفتیم همگی یه روز که دیروز باشه مامان اینا رفته بودن جنس بیارن که من و مریم رفتیم مغازه موندیم و تا برگردیم ساعت 10 رو گذشته بود جنازه م برگشت خونه و نمیدونم چرا دیروز و امروز صبح دیر بیدار شدم سابقه نداشت صبح ها تا دیروقت بخوابم نمیدونم چرا انقدر زیاد میخوابم جدیدا ، از فردا باید صبح ها برنامه م رو تنظیم کنم و یه نظمی به زندگیم بدم اینجوری نمیشه واقعا هرچقدرم سخت باشه باید بیدار شم . الان دو سه روزه نه زبان خوندم نه برنامه نویسی تمرین کردم نه پادکست گوش دادم نه کتاب خوندم نه گیتار تمرین کردم نه کالیمبا 😐 اینجوری نمیشه . دیروز که مامان اینا رفته بودن جنس بیارن امروز از صبح رفته بودیم لباسا رو باز کنیم قیمت بزنیم و آویزون کنیم از صبح مغازه بودیم تازه نیم ساعته برگشتیم . کلی لباس برای خودمون برداشتیم 😁 . الانم که برگشتیم خونه دیگه انرژی نمونده که بخوام کاری کنم . امشبو استراحت میکنم از فردا به امید خدا شروع میکنم .

+ راستی سه چهار روز پیش تو اینستا تو پیجای زبان چرخ میزدم یه استاد زبان پیدا کردم معرکه س عالیه ( درسته همیشه یه چیزی که میبینیم اولش جوگیر میشیم اما یکم که میگذره میبینیم اونقدرام خوب نبوده ) ولی این فوق العاده س و نمیدونم چرا تا الان پیداش نکرده بودم . بی نظیره کلاس خصوصی هم داره که از قیمتش خبر ندارم و امیدوارم جا داشته باشه که منم ثبت نام کنم . انشالله هم قیمتش خیلی بالا نباشه هم جا داشته باشه . این چند روز همش تو پیجش بودم پستهاش رو میخوندم . 

ناشناس ماه توت‌فرنگی ناشناس
Last Comments :
Tags :
۳ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • ناشناس
    ۲۹ آبان ۰۰، ۰۰:۲۳
    ناشناس

    منم خسته بودم خوابیدم خیلی بزور چشام وا نگه داشته یودم

    پنج شنبه شب مراسم بود منم شب ساعت چهار و نیم صبح خوابیدم:// 


    حتما😉

     

  • ماه توت‌فرنگی
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۲:۵۶
    ماه توت‌فرنگی

    خوبی مغازه داشتن فقط اونجاش که برای خودت راحت برمی‌داری. :دی

  • آلباتروس
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۲:۵۸
    آلباتروس
    آره خوباشو برای خودمون برمیداریم :) با تخفیف :)
  • ناشناس
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۲:۵۳
    ناشناس

    برعکس من امروز همش خونه بودم و تخت خوابیدم😂

    پیجشو به مام نمیدی

  • آلباتروس
    ۲۸ آبان ۰۰، ۲۳:۰۲
    آلباتروس
    خوش بحالت دو سه روزه انقدر شبا دیر میخوابم روزا خسته میشم که انگار کوه کندم . عطش خواب دارم
    بله حتما چرا که نه ، فقط رفتید بگید من خیلی ازش تعریف کردم :) 
    mr.nasr_english

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7