بهار نارنج

عشق یعنی حالت خوب باشه
آلباتروس
آلباتروس سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۴۴ ق.ظ

172 ( گذر لوطی هاشم )

سلام سلام سلام امیدوارم عالی باشید

دیشب بعد از پستی که گذاشتم داشتم دنبال تئاتر " گذر لوطی هاشم " میگشتم ، از یوتیوب پیداش کردم میخواستم ببینم که یهو خاله م و پسرخاله م زنگ در رو زدن . نشستیم تا 12:30 تقریبا . بعد رفتنشون چشمام خسته بود اما دوست داشتم ببینمش براش ذوق داشتم . برای همین پلی کردم و نشستم به تماشا . شب هم بود خونه سکوت مطلق بود چراغا خاموش بود حس خوبی داشت . راستش نمایش رو بیشتر برای حضور " آقای محمدرضا ژاله " تماشا کردم . یکم داد و بیداد و سر و صدا زیاد بود یکم با سرعت و تند تند حرف میزدن که بعضی جاها نمیفهمیدم چی میگن مجبور میشدم چند بار بزنم عقب که این یکم آزار دهنده بود و یه چیز دیگه که من دوست نداشتم اما برای تئاترها نیاز هست این بود که نور کم بود و یه قسمت رو کلا تاریک میکردن فقط یه قسمت روشن میموند . که دلگیر بود برام . اما در کل قشنگ بود و دوستش داشتم . امروز هم ساعت 17:00 تقریبا همگی به جز بابا رفتیم خونه مادربزرگم که بهشون سر بزنیم خاله و پسرخاله م هم اومدن داییم هم که خونه بود و آخرش هم بابام اومد پیشمون . تا برگردیم خونه و یکم زبان بخونم دیر شد برای تماشای تئاتر و اینکه چیزی تو ذهنم نیست برای تماشا . به شدت دوست دارم تئاتر " زیبایی گاهی زن است " رو تماشا کنم . 

+ آخر شب هم بابام زنگ زد شوهر خاله م اومد خونمون یکم صحبت داشتن باهاش راجب خاله م . همین الان رفت . الان دیگه دیره اما میگردم یه چیزی پیدا میکنم که فردا شب ببینم . 

+ آهان راستی فردا شب هم خونه خاله م اینا خودمون خودمون رو دعوت کردیم laugh

 

 

Amir chaqamirza
Last Comments :
Tags :
۱ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
  • Amir chaqamirza
    ۲۵ آبان ۰۰، ۱۶:۳۵
    Amir chaqamirza

    سلام. سلام.سلام:))).

    شبا نمایش دیدن خیلی خیلی خوبهَ:)).

    خودتان دعوت خودتان کردید؟!خفنهً ها😂👍

  • آلباتروس
    ۲۶ آبان ۰۰، ۱۹:۲۸
    آلباتروس
    سلام سلام سلام
    بله خیلی لذت بخشه 
    آره خودمون خودمون رو دعوت کردیم 😃😄😁
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7